Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

26 Jun, 2011

Kayveas akan join BERSIH kalau tau cerita sebenar!

Cerita ni aku dapat dari aney gunting rambut semasa pi gunting rambut selepas PRU12.

aney: "you tau ka apa pasal itu Samy Vellu sama itu Kayveas boleh kalah?"

aku: "Kalah pasal tada orang undi sama dia la! apa lagi!"

aney: "Tarak la! sebelum ini pun tarak orang undi sama ini dua orang tapi ini dua orang boleh menang jugak!"

aku: "Aik? macamana cerita tu?"

aney: "Sebelum ni itu dua orang boleh menang pasal ada banyak undi pos tapi ini kali dia orang punya undi pos lain orang sudah sapu la abang!"

aku: "Ya ka? siapa sudah angkat dia orang punya undi POS?"

aney: : "Itu Kayveas punya Kuala Kangsar sudah angkat, itu Samy Vellu punya itu Rembau punya orang sudah angkat!"

aku: "Ya ka? apa macam dia orang boleh angkat?"

aney: "Ya la, itu dua orang banyak power punya. Itu Rembau dia punya Mentua PM, Itu Kuala Kangsar dia orang punya ketua wanita!"

aku: "Wa! itu macam ka!?"

P/S: Wallahualam. Itu maklumat dari pengundi India!

Tiada ulasan: