Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

30 Mei, 2012

Alasan pencacai UMNO bab plet kete! hahaha!


  • ·          benda ni pon leh jadi bahan politik..ish..ish..
  • ·          opppp ,zip mulut aku,nanti kena
  • ·         Sukahati merekalah...duit mereka...kita apa nak bising2... kalau salah cakap berdosa
  • ·         dalam x sedar cina pm nk ke?
  • ·         AW..utk keselamatan baguss....kelantan dah 20 tahun nik ajis jd MB....camnerr ekkk...kotor ke bersih tuh...hahhaaa...pening2...huahuahua..
  • ·          anjing2 3.0 belaan ambiga
  • ·         ha3 sronok aku main dgn anjing2 ni.. Ingat senang kot nk tumbang bn... Lawak2 berani sembelih hidup2 la anjing2 anwar demi ptahan kan bn ha3
  • ·         ape yg bangga sgt bersih.. Megah monyet2 x pe anwar punya pisang pjg nanti sumbat dalam mulut korang ye
  • ·         Tak pe duit tu balik kepada rakyat....dari mereka labur ke luar negara.
  • ·         daulat tuan ku ..............
  • ·         tq rasak ahmad for the info.at least fitnah will end here.tanda2 akhir zaman...fitnah berleluasa skrg...dia 1 of the sultan yg banyak donate wang utk rakyatnya..n tuanku deserve to buy that no 1
  • ·         asalkan wang tak ke luar negara.....nape la nak dengki-2 ni...kang busuk pulak hati tu....bersangka baik la saudara muslimin sekalian. Akai kasi on sket....tonggang tongeng kat atas sejadah tapi otak tak beroksigen tu...ada cacat dlm solat la tu..
  • ·         : Klu ye x suke pun jgnlah smpai cakap mcm tu..awk bukan org MALAYSIA ke?? owhhh silap2 awk bukan MALAYSIAN..tp sure awk org ISRAEL...kte patot brbangga sbb MALAYSIA ade SULTAN taw...
  • ·         engkau org kl, kmpung pinang eh? ok...statement engkau cukup cantik untuk diketengahkan..mugkin engkau yg patut ketengahkan statement kau kepada sultan dan engkau sendiri yg ptt membuktikanya.apa mcm berani kerana benar ker atau kau penakut?
  • ·         Org yg minat camera, renovate keta, minat basikal pon labur byk duit utk benda yg mereka suka.bkn satu keperluan pon.dah dia ada duit...yg penting zakat dibyr.cukai dibyr.
  • ·         Yg pasti FITNAH itu satu dosa. Kes sultan ni belum sahih dia salah atau x.tapi yg dok fitnah , labelkn org lain bangang mmg dah terang2 berdosa. :)
  • ·          Kan aqu dh ckp... klu nk sound org majoriti kat sini semua mmg best... klu diri sndr kene sound semuanya... jengjejeng... mgkn aqu old fashioned tp aqu dididik utk tidak biadap kpd org... jaga tutur kata (kdg2 terlepas gak-aqu x sempurna)
  • ·         Yg penting duit dia beli tu dibyr kepada badan berkanun= akan disalurkan kpd rakyat melalui MOF.
·         daulat tuanku.
  • ·          Rasuah org individu yg menerima.bila sesebuah syarikat, badan berkanun, agensi menerima cukai, bayaran permit , byrn pembinaan ataupun permohonan lesen, wang tersebut akan dirolling utk masyarakat.sbg contoh semua pihak berkuasa tempatan mempunyai satu akaun dibawah akta jalan parit dan bgn 1978.semua duit tersebut utk tujuan kawasan setempat seperti baiku jln atau lampu jln
  • ·          kata orang....nak sedap punggung sanggup berbelanja ....
  • ·         Tak pe duit tu balik kepada rakyat....dari mereka labur ke luar negara.

Nak join, klik sini 

P/S: Hahaha! level otak pencacai UMNO! 

1 ulasan:

rantai berkata...

apa sumber duitnya itu ..? apa kerja yang produktif yang dibuatnya untuk dia dapat duit itu...? ..duit rakyat..dia gunakan duit rakyat begitu banyak untuk beli nombor kerete je..? ... jenis dia ada berapa orang di malaysia ini ...? kalau setiap seorang buat kerja sama, berapa banyak duit rakyat digunakan tanpa apa-apa faedah selain riak....????