Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

08 Februari, 2015

Perhimpunan Konservatif VS Progresif PAS di Jalan Raja Laut











P/S: Untuk perhimpunan jln raja laut, ni je komen aku:


Fahaman wilayatul faqeh dan imam ma'sum dtg dari syiah atau sekurang2nya menghampiri syiah..siapa ahli x wala akn dicop munafik haraki dan kalau bukan ahli mgkin kafir haraki. sebab dlm syiah ada 2 jenis kafir. 1 kafir keluar agama 1 lg kafir wilayah.

5 ulasan:

IBU HAYATI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Malaysiabaru berkata...

Din ayam masih belum di pecat azmin .. Kita tak mahu gaji berjuta di guna utk menaja anak kera dari hutan melonjat di jln raja laut.. Dtg pru 14 baru ko nyesal azmin... Do it now... Biarkan hadi pergiiiii

Yong Intan Noor berkata...

Oi Ibu Hayati!

Engkau nak buat benda khurafat engkau punya pasal. Jangan nak menyesatkan oranglah.

Chor patut delete komen perempuan ini.

TheSniper berkata...

Ok

bunbinban berkata...

geng ustaz dah mabuk kuasa dah....yg nak di pecat seme golongan professional. Ustaz2 dah perasan diri tu hebat. Sebijik perangai presideng dorang...takbur