Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

15 Oktober, 2015

Exco PAS Selangor akan disingkir hujung tahun?


Walaupun berita ini terlewat,mungkin masih relevan.
Dari geng 25 azmin yg sain petisyen utk menyingkir rafizi dr SU pkr dan melanggar azizah, hanya 4 org shj yg hadir pd meeting khas mpp pd 11.10.15 hari itu.
Itu yg menyebabkan pkr memberi tempoh sehingga hujung tahun ini kpd pas utk bersama dgn PH atau tidak.Pas di sgor kena buat keputusan. 
Pas pusat telah kata menolak utk bersama amanah dan dap.Beberapa yb pas sgor menunggu hingga hujung tahun. Jika pas sgor mengikut pas pusat, beberapa yb ini akan meloncat.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah jika berita BENAR. Terima kasih admin.

Pak Kusniadi berkata...

Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak Kurniadi. Dari Bogor. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib coba hubungi nomor hp MBAH JEJE TRIJAYA katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi MBAH JEJE TRIJAYA, dan saya menceritakan semuanya, tenteng keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya MBAH JEJE TRIJAYA,saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib MBAH JEJE TRIJAYA bagi yang berminat hubungi MBAH JEJE TRIJAYA di nomor ini: 0823 3737 6471 dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaibnya demih allah demi tuhan...ini kisah nyata dari saya,terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

4. Dulu merepek anjing tapi kini merepek salak Babi kat bukit pulak dlm kongres

5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

7.SAYA sedih PKR curi YB Pas, ini sudah menghina, memperlekeh PAS. Tp ajak join Pakatan 2.0 tp curi MP Pas. Ini khianat jadi Pas mesti tinggalkan PKR dengan meletak jawatan exco di Selangor. Woii depa curi MP Pas tu. Tak kan nak tengok ja, Lain la kalau Amanah yg curi kurang la rasa kena KENCING nya. Mana Maruah Pas.

AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN BARISAN KEPIMPINAN CAI.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

PAS TAKEM . marah cina tapi naik bas cina ke Pastekem

Poor Indon berkata...

PAN blogger meroyan selepas ciplak logo TV Tamil NADU IMAYAM.

Tanpa Nama berkata...

SAIFUL AZMI
Tapi PAS tiru bendera Jepun dan Bendera Bangladesh macam mana pula. Guna akal di kepala ya bkn di lutut.