Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

11 November, 2010

Dapat kuasai 4 negeri kerana Anwar dan Azmin?

Desakan Datuk Zaid Ibrahim terhadap ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan naib presiden Azmin Ali supaya keluar daripada parti itu adalah 'luar biasa', kata seorang pemimpin PKR Pulau Pinang. Sebaliknya, timbalan pengerusi penerangan PKR negeri, Law Choo Kiang berkata usaha 'gigih' dua pemimpin tersebut, telah membina kekuatan parti dan berjaya merampas empat negeri dalam pilihanraya umum lalu Selanjutnya P/S: Masa aku mengundi Pakatan Rakyat dalam PRU 12 langsung tak terbayang aku wajah mamat 2 orang ni. Yang penting pada aku UMNO wajib dikalahkan. Ada ke sebab 2 mamat nih! Apparaaa...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku pun sama...dalam kepala otak aku pk UMNO jer.....tak der kisah sapa pun.....janji UMNO masuk kubur....

Tanpa Nama berkata...

Saya pula lain...tertarik dgn perjuangan Anwar dan yakin hanya dia yg boleh menjadi gam untuk PAS dan DAP maka undi PR....walau tak perparti sebelumnya undi BN.

oleh
Hak saya