Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

11 Januari, 2012

Politik Malaysia akan terus dikuasai UMNO kalau....

1. Parti2 politik dalam PR berterusan dikuasai oleh orang2 tua!

2. Orang tua ni akan meneruskan kaedah2 lama. (Walaupun dah gagal berulangkali).

3. Orang muda yg diterima cuma org muda yg meneruskan tradisi org tua! (Contoh terbaik, PKR: Azmin n Syamsul Iskandar. PAS: Nasharudin Tantawi n Nik Abduh).

4. Org muda yg cuba membawa kaedah baru akan segera dicantas!

P/S: Kenyataan ini ditujukan kepada parti2 dalam Pakatan Rakyat terutama PKR dan PAS.Kalau keadaan ini berterusan, Mesia akan terus dikuasai Ameno sampai bila2.

Pengundi bawah 49 tahun (termasuk yg lebih 50 tahun tapi 1 kepala dgn aku) jom tubuh parti baru kot!? Ingat! pengundi bawah umur 49 tahun adalah 55%!

Hmm... seb baik Allah jadikan Rasul dari keturunan arab, kalau rasul dari keturunan melayu kompom agama Islam tak berkembang!

(Ingatan! N3 ni hanya apa yg terpikir dalam kepala hotak aku. Kalau korang terbaca dan tak setuju aku tarak hal!)

2 ulasan:

stones berkata...

Teman sokong 200% hujah mike...

Hanz Newman berkata...

Tak payah tubuh parti baru... Gua sokong lu & sapa2 yg nak jadi calon DUN, MP... cukup la jadi calon Bebas...hehe.... tapi bukan bebas (tapi sokong BN?) semacam lahanat drp Kulim baru & Bagan tu la.