Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

27 Mac, 2014

MH370 telah dijumpai?


Solid Indication Suggests Airplane of Flight MH370 Was Intercepted During Nuclear Security Summit in the Netherlands
Two days ago, March 24, JimStoneFreelance.com indicated that the airplane of Malaysia Airlines flight 370 may have been intercepted during the 2-day nuclear security summit in the Netherlands. The claim was made based upon local news reports in the Dutch media.
Later that day also French and Spanish media outlets reported the interception of flight UC 1503, a LAN cargo-plane that was headed for Amsterdam according to CNN. The alleged Boeing 777-F was intercepted by two F-16s of the Royal Dutch Air Force on Monday.
Before publishing the initial report by Jim Stone we, however, wanted some more solid indication that can support the assumption that Monday’s flight UC 1503 may have likely been Malaysia Airlines flight 370′s Boeing 777 that went missing on March the 8 of this month.
And we have indeed found that solid indication that we were looking for!
On the same day of the interception of the LAN cargo-plane, non-stop flight UC 1503 over the Netherlands which should have been headed to Frankfurt anyway (and NOT Amsterdam) since that is the registered flight schedule for this flight, ALL emergency response units and agencies in the Netherlands who were not immediately actively involved in the security of the nuclear security summit were ordered to turn off their radios (saved copy) that are connected to the C-2000 emergency and security radio communications network in the Netherlands.
The Dutch government ordered those who were not immediately involved in the security and emergency services for the nuclear security summit to turn off their radios in order to avoid the system to crash, allegedly because too many units (fire department, medical units,…) may only be listening in on the radio transmissions while they were merely on stand-by or not involved in the two-day security and emergency services at all.
Of course this official narrative is as preposterous as the search and rescue missions concerning flight MH370 and its official narratives in the Western media.
The fact that emergency and security units on stand-by or off-duty were not allowed to listen in on the radio communications of the 2-day summit not only serves as a solid indication that something larger was being anticipated, because there’s no legal or logical reason to justify such an order by the government. The order is highly irresponsible too for it would completely have disrupted the orderly execution of any emergency plan in case anything actually went wrong during the nuclear summit in the Netherlands.
The order to shut off radio communications during a high-level event is a major breach of the activated security plans and may have resulted in a true disaster when something, like a staged attack by the 9/11-3/11 agencies and government operatives, went live.
Once Malaysia Airlines flight 370 was hijacked and flown to Diego Garcia, where the on-board-engineers were debriefed, the plane may have easily been given a new coat of paint and some cool LAN Cargo stickers in the last two weeks in preparation for its nuclear summit mission in the Netherlands. It would be the perfect way to get rid of the airplane and all evidence linking it to flight 370. When it crashed and blew up in the Netherlands there would be no way to ever credibly prove that flight UC 1503 was not flight MH370 because just like on 9/11 all evidence would have been hauled away immediately.

sumber SINI

Google translate sepenuhnya:

Petunjuk Pepejal Cadang Airplane Flight MH370 dipintas Semasa Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear di Belanda
Dua hari lepas, 24 Mac JimStoneFreelance.com menunjukkan bahawa kapal terbang penerbangan Malaysia Air
lines 370 mungkin telah dipintas semasa 2 hari sidang kemuncak keselamatan nuklear di Belanda. Tuntutan itu dibuat berdasarkan laporan berita tempatan dalam media Belanda.

Kemudian hari itu juga media Perancis dan Sepanyol melaporkan pemintasan penerbangan UC 1503, LAN kargo pesawat yang menuju ke Amsterdam mengikut CNN. Yang dikatakan Boeing 777 -F dipintas oleh dua F -16 Belanda Tentera Udara Diraja pada Isnin.

Sebelum menyiarkan laporan awal oleh Jim Stone kita , bagaimanapun, mahu beberapa petunjuk lebih kukuh yang boleh menyokong andaian bahawa penerbangan UC Isnin 1503 mungkin telah mungkin menjadi Malaysia Airlines penerbangan 370 Boeing 777 yang hilang pada Mac 8 bulan ini.

Dan kami telah telah dapati bahawa petunjuk kukuh yang kami cari !

Pada hari yang sama pemintasan LAN kargo kapal terbang, tanpa henti penerbangan UC 1503 ke atas Belanda yang sepatutnya menuju ke Frankfurt pula (dan TIDAK Amsterdam) kerana itu adalah jadual penerbangan mendaftar untuk penerbangan ini, SEMUA kecemasan unit dan agensi-agensi di Belanda yang tidak segera terlibat secara aktif dalam keselamatan sidang kemuncak keselamatan nuklear telah diarahkan untuk mematikan radio mereka (salinan disimpan) yang berkaitan dengan kecemasan C- 2000 dan rangkaian komunikasi radio keselamatan di Belanda.
Kerajaan Belanda mengarahkan mereka yang tidak serta-merta yang terlibat dalam perkhidmatan keselamatan dan kecemasan untuk sidang kemuncak keselamatan nuklear untuk mematikan radio mereka untuk mengelakkan sistem crash , kononnya kerana terlalu banyak unit ( jabatan bomba , unit perubatan, ... ) boleh hanya mendengar di atas transmisi radio manakala mereka semata-mata di sedia atau tidak terlibat dalam keselamatan dua hari dan perkhidmatan kecemasan di semua.

Sudah tentu naratif rasmi ini adalah tidak masuk akal sebagai carian dan menyelamat mengenai penerbangan MH370 dan naratif rasmi di media Barat .

Hakikat bahawa unit kecemasan dan keselamatan pada stand-by atau luar tugas tidak dibenarkan mendengar dalam komunikasi radio bagi sidang kemuncak 2- hari bukan sahaja berfungsi sebagai satu petunjuk yang kukuh bahawa sesuatu yang lebih besar sedang yang dijangkakan, kerana tidak ada undang-undang atau sebab logik untuk membenarkan apa-apa perintah oleh kerajaan. Perintah itu adalah sangat tidak bertanggungjawab juga untuk itu akan benar-benar telah terganggu pelaksanaan yang teratur mana-mana pelan kecemasan dalam hal apa-apa sebenarnya yang telah salah semasa sidang kemuncak nuklear di Belanda.

Perintah untuk menutup komunikasi radio semasa acara peringkat tinggi adalah pelanggaran besar daripada pelan keselamatan diaktifkan dan boleh mengakibatkan bencana yang benar apabila sesuatu, seperti serangan yang dipentaskan oleh 9/11-3/11 agensi kerajaan dan Koperasi , diperkenalkan ke .

Apabila penerbangan Malaysia Airlines 370 dirampas dan terbang dengan Diego Garcia , di mana atas kapal - jurutera telah debriefed , pesawat itu mungkin telah dengan mudah telah diberi lapisan cat yang baru dan beberapa sejuk pelekat LAN Cargo dalam dua minggu lepas sebagai persediaan untuk yang misi sidang kemuncak nuklear di Belanda. Ia akan menjadi cara terbaik untuk menghapuskan kapal terbang dan semua bukti yang mengaitkan kepada penerbangan 370. Apabila ia terhempas dan meletupkan di Belanda tidak akan ada cara yang pernah dpt dipercaya membuktikan bahawa penerbangan UC 1503 tidak penerbangan MH370 kerana seperti pada 9/11 semua bukti akan telah diheret dengan segera.

Tiada ulasan: