Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

28 April, 2014

Cerita panas mengenai MH370!

Hipotesis menarik!

Sama-sama kita berdoa..


Bank Dunia telah melaporkan Najib jual aset negara (emas)
Emas itu telah dibeli oleh 4 bilionaire china dan dibawa menggunakan pesawat MH370..
Dan pesawat telah dirampas Amerika melalui kawalan dron


Kedatangan Obama ke Malaysia sabtu ini untuk rundingan denga Najib berkenaan emas tersebut yg bernilai puluhan bilion USD.. Amerika mahukan emas tersebut kerana kedudukan ekonomi amerika sangat teruk pada masa sekarang..


Perisik Malaysia telah membuat risikan.. bukan buah manggis ada seberat 20 tan didlm pesawat MH370..


Bagaimana Amerika tahu MH370 membawa emas.. Siapa yang berurusan berkenaan khazanah negara?.. tentunya Najib


Oleh itu perisik china dapat tahu najib terlibat dengan hijack US ke atas MH370..


China mendesak najib memulangkan emas mereka dgn tindakan akan menyerang Malaysia sekiranya najib tidak berbuat demikian.. sedangkan emas sudah berada dalam genggaman US.. Maka China akan menyerang Malaysia.. China sudah mengarahkan kesemua pelancong dan warganegara China balik ke negara china.. sekiranya Najib tidak berjaya memujuk Obama memulangkan emas itu.. bila2 masa china akan serang malaysia..


Bagaimana pula halnya dengan Us.. US amat terdesak dan memerlukan emas itu untuk membangunkan semua ekonomi US.. Maka kemungkinan Besar US tidak akan memulangkan kepada china.. Dan Salah satu cara meminta US memulangkan emas itu kembali adalah dengan pendedahan hijack oleh US keatas MH370.. maka pendedahan perlu dibuat oleh Najib untuk meminta sokongan China.. Maka US pula yang akan menyerang malaysia sekiranya najib buat pendedahan kepada dunia..


Lihat pertembungan 2 kuasa besar Dunia keatas malaysia dan akan memberi kesan buruk ke atas rakyat malaysia kerana ketamakan najib..


Mahathir juga telah mengetahui perkara ini dan meminta Para Alim Ulama berdoa supaya tidak berlaku sebarang tragedi ke atas malaysia..


Bukan sengaja Obama mahu datang ke Malaysia.. dan Obama tak pandang pun Malaysia sekiranya tidak memberi Impak besar keatas US..


Kapal perang US sudah berada di West Port dan tentera US sudah berada dimalaysia dengan jumlah ribuan orang.. tak kurang juga pihak China..


Sama2 kita berdoa semoga segala rundingan berjaya..

Copy dari group lain..jika ini benar,wallahualam..

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

West Port tu kat mana > kalu boleh nak gi tengok kapal ua.

Kasyidy Daffny berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kasyidy Daffny berkata...

Kat klang ler tue... hehe

Tanpa Nama berkata...

Hi...

anonymous men berkata...

Biar betik.........

anonymous men berkata...

Ini semua Freemason punya karja

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana dgn membeli emas dapat membantu ekonomi Us?

anonymous men berkata...

Betul jugak tue. Billion j harga. Kalo trillion2 tion2 caye la juga. Setakat negara besar ni. Billion2 nie rasa mcm RM Ribu2 j kot

Tanpa Nama berkata...

Oo..

Tanpa Nama berkata...

Entah apa apa lah labu...

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu malaysia meletop!

Tanpa Nama berkata...

Us kan tngah mundur sekarang .thats why dia mmerlukan smeting utk naikkan balik ekonomi dia.

Tanpa Nama berkata...

Macam tipu je