Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

17 Mac, 2015

Balasan perbuatan silam Hj Hadi telah bermula?


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wajarkah kita membalas sebegitu? Inikah akhlak Islam?

TheSniper berkata...

Atas alasan apa Hj Hadi berbuat begitu tahun 1982?
Adakah itu akhlak Islam?

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

En. Snipet...

sila tanya hj hadi sendiri...

hang tanya anon 17 Mac 2015 3:18 PTG nak buat pa?

Tanpa Nama berkata...

#ralat#

En, Sniper...

Malaysiabaru berkata...

Celaka sungguh perangai hadi...

Asri pun d kata tak betul ... Tali barut umno

Sehingga umno di label kapir laknatullah

Hari ni umno lah penyokong hudud..

P.s ello dulu sultan sokong royalti... Tapi apa Najib buat? PUeh ..dym

Esok kes hudud pun sama PUeh PUeh ....

Tanpa Nama berkata...

Oleh krn kita TAK pernah coba meVISUALISEkan betapa sgt2-SIMPLEnya pribadi nabi SAW..

Sgt2SIMPLE-mudah-terang..sprt CAHAYA

sprt sgt2SIMPLEnya CAHAYA mentari mnyuloh sgl2nya-as NO-specialness at all!

TETAPI..

Kini kita tlh terPENJARA oleh minda konon2nya mrk yg PRASAN bhw mrk sbg 'ulamak' itu wajib dianggap TERLALU-special skali lalu dgn KEBODOHAN mrk sndri mrk pon mintak diWALAQ mcm budak2 sdangkan mrk GAGAL memahami bhw WALAQ kpd nabi SAW itu tidak perlu diMINTAK ia hadir pasrah rela dgn sndirinya krn CAHAYA sbnr7KBNARAN itu tlh TERANG mnyuloh sgl2nya TANPA ragu dan SANGSI dgn sgt2 SEMPURNA skali..

Seolah2 mrk ada KASTA-istimewa lalu dgn KEBODOHAN mrk itu mrk mnDAKWA hanya mrk shj yg sgt"ARIF" tentang TUHAN...dgn brtambah2KEBODOHAN mrk itu maka mrk mnganggap bhw hanya mrk shj yg LAYAK mmimpin!

SEKARANG

CAHAYA sudah mula mnyuloh tepat kpd muka serta niat-HATI busuk mrk

CAHAYA mnyuloh tepat betapa jijiknya niat-HATI dgn brmain FITNAH pilkuda kominis & barua!

CAHAYA-kbnaran dgn terang mmpamirkan bgmn ROSAKnya perangai kakiPONTENG belit U-turn brdolak dalik serta KHIANAT kpd pngundi/rkyat!

Bgmn pula klu CAHAYA-Audit yg TERANG dpt mnyuloh kdlm AKAUN-harta-ESOS saham-BALAK-PROXY yg kini mrk MILIKI dgn jln GELAP sembunyi2..

JELAS..

Dgn sulohan CAHAYA sbnr7Kbnaran mrk ini sbnr2nya adalah LEBIH hina drp org-BIASA yg slalu mrk anggap sbg pnganut2-LGBT-SEKULAR!!

Klu mngikut standard tahun 70an kbnyakan mrk ini hampir ksemuanya FAILED ddlm LCE/SRP..mentaliti yg TUHAN jd kan smemangnya sgt LEMBAP lg kemetot!

Mrk mndpt sijil2 dr univrsiti2 yg antara paling COROT didunia & mrk terus PRASAN sbg ulamak..dan dgn HINA serta jijik skali mrk mndakwa diri mrk sbg PEWARIS nabi..

Biarkan dan izinkan hanya ygBODOH2 shj yg kekal mnganggap mrk sbg ulamak!!?


Yadzid Zaidi berkata...

Hmmm...what goes around comes around!
A.B.A.H & A.B.U :-)