Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

11 Mac, 2015

Calon2 harapan UMNO muktamar 2015.

1 dah sangkut. Pheeewit!


Pergh! Umno siap berdoa wooo! hahaha

4 ulasan:

malaysiabaru berkata...

Kebodohan ydp kota baru Dato Wan Rahim mencalonkan anak jtn tkde telor tuang ibrahing yg ponde
Bila jadi kojol di ijn. Mat sabun akn jd presideng

lenovo berkata...

iklan skit...nk peguam murah...kontek aku...rm980...murah 20hengget...dari peguam biase tu...nego till letgo...kah kah kah..

IBU HAYATI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
5sal berkata...

umpan pancing kota tak sedap.titm ni perang belum bermula dah angkat bendera putih menyerah kalah, nak buat macam mana nak jaga hati tok ketua UG/GU dan penyokong yang wala' nanti akan dikata mengkhianati tok ketua dan parti. terpaksa tolak percalonan dan kena terlebih wala' walaupun hati sakit.lagi pun titm ni geng UG/GU tak nak lawan ketua kot?