Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

28 Mac, 2014

Panas! MH370. 2 "jumpaan" baru yang mengejutkan!


Jumpaan 1

MH370 - LETUPAN KUAT DI LAPANGAN UJIAN NUKLEAR NEW MEXICO MUNGKIN PELUPUSAN KARGO MH370


GRU sebelum ini melaporkan "kebingungan" mereka tentang mengapa Tentera Laut Amerika Syarikat merampas dan mengalihkan MH370 ke Diego Garcia, Satu berita yang disahkan oleh trek radar menunjukkan pesawat tentera AS bergerak meengiringi pesawat MH370 Sejurus sebelum MH370 hilang dari radar.  (Lihat video di bawah)


Intelligence Directorate of the General Staff of the Armed Forces(GRU) melaporkan hari ini Bahawa kargo yang dififatkan "sangat mencurigakan" diambil oleh Amerika Syarikat dari MH370 dan dibawa ke Diego Garcia telah diterbangkan pada minggu lalu ke White Sands Missile Range di New Mexico di mana ia kemudian dimusnahkan
This new GRU report says, this “highly suspicious” cargo was flown from Diego Garcia to the White Sands Missile Range in New Mexico where it was destroyed in a 19 March explosion so massive it stunned the residents of this region due to the massive plume of smoke Russian munitions experts speculate was caused by US military-grade Thermate (a variation of thermite) devices
Weather experts baffled by mystery plume on New Mexico radar near 1945 nuclear bomb test site
  • There is speculation that the cloud could be the result of a weapons test
  • But the U.S. has not done A-bomb tests since the Test Ban Treaty in 1992
  • Plume originated from White Sands Missile Range in Socorro county

A mystery ‘storm cloud’ caught on weather radar after erupting off a U.S. military missile testing ground in New Mexico has left weather experts baffled.

Deepening the mystery, U.S. National Weather Service offices in Albuquerque and El Paso have confirmed the reading, but say they have no idea where it could have come from. - greatgameindia


Jika itu benar, itu adalah kesan pelupusan kargo MH370 tidak mengapa tetapi di manakan semua penumpang dan krew MH370 disimpan? Adakah mereka masih hidup atau ................... (tak sampai hati nak tulis)

YSLM Program Pasif Income Terkini


Admin sedang mencari maklumat MH370 akan diletupkan di Perancis bagi mencetus kebencian ke atas Iran.Dua warga Iran dalam MH370 dipercayai Agen CIA. Mereka hanya sandaran untuk mengaitkan Iran dengan letupan itu kelak. Perancis adalah negara yang tegas menolak serangan Bersekutu ke atas Iran.

Sumber: http://www.lusuka.com/2014/03/mh370-letupan-kuat-di-lapangan-ujian.html

Jumpaan 2

Adakah Israel merancang satu lagi 9-11 menggunakan Boeing 777 yang hilang?

  Apa perlunya Israel mempunyai pesawat yang seiras dengan pesawat Malaysia Airlines yang hilang itu dan berada dalam simpanannya  di Tel Aviv?

 Persoalan ini sangat menarik dan kalau ditanyakan kepada PM Najib dan Menteri Auw-Auw pun, pastinya mereka terkebil-kebil nak jawab!

 Pesawat dalam gambar ini adalah Boeing 777 2H6 (ER) - 28416/155, kembar seiras pesawat yang hilang itu, telah berada di Israel sejak November 2013. 

 Apa Israel mahu lakukan dengan pesawat ini dalam hanger di Tel Aviv? 

Mungkinkah ia merupakan sebahagian daripada plot keganasan negara-palsu dalam pembikinan? Di manakah pesawat ini hari ini?  Sumber  Lihat lagi di sini 

 Update - Menurut laporan dari pesawat-pengadu, Israel mempunyai kembar seiras Malaysia Airlines Boeing 777-200 dalam simpanannya di Tel Aviv sejak November 2013. Hanya satu perbezaan antara yang hilang dan yang di Tel Aviv itu ialah nombor sirinya. Apakah yang telah Israel rancangkan dengan kembar seiras pesawat Malaysia Airlines tersebut? 

 Dengan menggunakan pesawat kembar seiras yang ada dalam simpanan mereka, 'dalang' keganasan mungkin mempunyai rancangan jahat untuk pesawat yang hilang itu yang seolah-olah muncul semula dalam serangan ganas negara-palsu. 

Kesedaran awam mengenai pesawat kembar di Tel Aviv ini, oleh itu, boleh menghalang plot jahat daripada diteruskan. 

 Untuk maklumat lanjut mengenai kapal terbang Malaysia seiras di Tel Aviv ini, lihat entri terbaru, bertarikh 26 Mac 2014, pada  Q & A dan halaman Komensaya. 

 Nota: Malaysian Air 777 dengan Boeing nombor siri 28416 dan didaftarkan sebagai 9M-MRI telah dijual kepada GA Telesis, LLC dari Fort Lauderdale, Florida, pada 21 Oktober 2013, dan kini didaftarkan sebagai N105GT. Pesawat itu telah disimpan di Tarbes Lourdes Pyrenees pada 4 Oktober 2013, dan kemudian pada 4 November 2013, ia telah didaftarkan semula sebagai N105GT dan disimpan di Tel Aviv. Lihat: Plane Spotters 

 Abdol Moabery berfungsi sebagai Naib Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif GA Telesis, LLC. Sebelum ini, Encik Moabery berkhidmat sebagai Naib Eksekutif Presiden Penerbangan Systems International, Inc, dan sebagai Pengarah Pemasaran dan Jualan di C-S Aviation Services, Inc Kedua-dua bekas syarikat Moabery ini dimiliki oleh George Soros. Oleh itu ia tidak mungkin bahawa Soros memiliki sebahagian dari GA Telesis juga. 

  CS Aviation Services 

  Penerbangan Systems International, Inc 

 Maklumat ini sangat penting kerana ia sesuai dengan kemas ke dalam senario keganasan yang dibentangkan oleh Israel El Al "pakar keselamatan" Issac Yeffet tidak lama selepas pesawat Malaysia hilang. Yeffet mencadangkan pesawat yang hilang itu telah dirampas ke Iran dan sedang disiapkan untuk serangan keganasan. Bagi Israel untuk mempunyai pesawat seiras dalam hanger di Tel Aviv mendedahkan mengapa Yeffet membentangkan senario sedemikian. Beliau nampaknya telah menetapkan peringkat untuk satu serangan oleh Negara-palsu seperti 9-11, mungkin di Israel. Jika serangan itu telah berlaku di Israel semua bukti yang akan berada dalam tangan inteligen Israel, memberi mereka kawalan penuh terhadap tafsiran atau naratif mengenai peristiwa keganasan itu.  
 "Saya percaya IRAN TELAH TERLIBAT" 
  "Apa yang berlaku kepada pesawat ini, tiada siapa yang tahu. Tekaan saya adalah berdasarkan pasport dicuri, dan saya percaya Iran yang terlibat. Mereka dirampas pesawat dan mereka mendarat di tempat yang tiada siapa yang boleh melihat atau merasa." - Issac Yeffet, bekas El Al pakar keselamatan untuk Times of Israel, 17 Mac 2014
"Dunia seolah-olah terpaku oleh kehilangan 777. Mungkin tidak ada kemalangan tetapi telah dicuri, disembunyikan, mungkin di Utara Pakistan, seperti Bin Laden." - Rupert Murdoch di Twitter, 15 Mac

Sumber: http://alhusseyn51.blogspot.com/2014/03/adakah-israel-merancang-satu-lagi-9-11.html

1 ulasan:

Unknown berkata...

Skrip seterusnya Israel telah menutup kedutaannya diseluruh negara.GRU& China dah cium isi cargo mungkin barang blackmarket Taliban.Sebelum ni MH370 baru balik dr Pakistan.U.S terpaksa pintas awal kerna cargo tu barang berharga miliknya & takut terlepas ketangan negara lain.Israel dah mula takut kerna rencana sekutunya dah bocor dan merasakan semua missille negara kuasa besar dah MENDONGAK kelangit.Lebih baik sediakan payung sebelum hujan utk rakyatnya.Malaysia & MH370 hanya menjadi mangsa keadaan.Breaking News barat memang haramjadah terutamanya CNN lagi P.....K,semua negra Islam dikatanya terorist demi untuk mencapai hasrat agenda mereka.Bak kata orang gajah sama gajah bertempur kancil juga yg tersepit.Selepas 9/11 semua pesawat boeing dinaik taraf sistem kendaliannya iaitu boleh dikawal seperti DRON utk mengelak perampas merempuh bangunan.Skrip yg lain engkorang tulis la sendiri.