Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

13 Julai, 2014

Terkini. ISIL telah bergabung menghentam Israel!

TERKINI : Isu di Palestin :

Daulah daulah Islamiah ! Allahuakbar !!!

Maklumat terbaru...tentera Daulah Islamiah ISIL telah mula berada di Gaza.. Mujahidin Ansar Baytul Maqdis yang telah berbai’at kepada Khilafah Islamiyah telah meluncurkan roket-roketnya hingga ke Ibu Kota Israel Tel Aviv, mereka juga telah membunuh sedikitnya 3 tentara Israel di Hebron, dan mengirim Sniper ke Tarqumia. Gambar dibawah menunjukkan pejuang-pejuang Islam di Palestin sedang menunaikan solat sebelum berangkat ke sempadan Gaza untuk menyerang Israel Yahudi Laknatullah !!!!



Penutupan lapangan terbang Israel memberikan kerugian yang lebih besar dari kerugian dalam perang terhadap warga Palestine.



Jantung Israel iaitu Tel Aviv di bedil Roket Mujahidin Palestine. Alhumdulillah... Moga Israel yahudi Laknatullah dapat dihancurkan



Gambar di bawah menunjukkan rakyat Israel Yahudi Laknatullah ketakutan dan menyorok kerana takut kepada roket-roket Pejuang Palestine. Allahuakbar !!!!



Antara wajah Anak-anak kita di Palestine yang kini sedang di bom bertubi-tubi dari udara dan darat oleh Tentera Israel. Maklumat terkini 11.30 malam ( M'sia time) Laluan udara dan darat telah dikepung sepenuhnya oleh tentera Israel yahudi Laknatullah. Seluruh pejuang-pejuang Islam dunia sedang mara dan menunju ke Gaza untuk bertempuh dgn tentera Yahudi Zionis Laknatullah. Doakan semoga Allah s.w.t memberi kemenangan kpd pejuang-pejuang Islam disana. Takbir.... Allahuakbar !!!!


Gambar ekslusif dibawah dihantar oleh Komando-Komando dari Skuad Syahid Brigade Ezzudin Al Qassam yang terlibat dalam " Operasi Mati Syahid Gempur " Pengkalan Militer Israel di Zekem. Dimana mereka berenang dan menyusup dari air untuk menggempur pengkalan ini. Laporan penuh akan menyusul nanti...

NOTE : SEJARAH TELAH MENUNJUKKAN BAHAWA SYIAH PERLU DIHAPUSKAN DAHULUKAN JIKA HENDAK MEMBEBASKAN BUMI PALESTIN..... JIKA TIDAK MEREKA AKAN MENJADI "GUNTING DLM LIPATAN" . Pasal tu semua negara termasuk Amerika sedang berusaha untuk menghapuskan pejuang-pejuang Islam (ISIL) kerana menentang Syiah Laknatullah. Takbir..... Allahuakbar !!!!!



 TERKINI isu di Palestin:

(1) Jam 12.30 pagi (Malaysia Time) Abraham, stesyen radio ketenteraan Yahudi melaporkan 65 roket Al Qassam telah jatuh di Israel dalam tempoh kira-kira 3 jam terakhir tadi sahaja.

(2) 9 jam yg lalu Lapangan Terbang Tentera Milik Israel,Nevatim di bedil dua Roket jenis M75 oleh skuad khas Brigade Ezzudeen Al Qassam sayap Tentera Hamas. Manakala di bandar B'irr Sabe' pasukan Alwia An Nasir Liwa' Tauhid bom bandar dengan dua roket grad

(3) Iron Dome Israel hanya dapat menghalang kira-kira 25% shj roket hamas . Bakinya 75 %berjaya menembusi Israel. 

Doakan semoga pejuang-pejuang Islam di sana memperolehi kemenangan. Ya Allah KAU bantulah pejuang-pejuang Islam ini dlm memerangi Yahudi Laknatullah !!!! Amin Ya Rabbal Alamin.... Takbir..... Allahuakbar !!!!

TERKINI: 12.30 pagi (Malaysia time) Pejuang-pejuang Islam ISIL yg sudah berada di Palestin sedang bergabung kekuatan dgn tentera Hamas dan Fatah untuk menyerang Israel Yahudi Laknatullah.Allahuakbar !!! Gambar di bawah adalah wajah Asy Syahid Bashar Ziyad Abid (Ketua Komando Unit Tempur Laut Al Qassam) yang di telah sahkan syahid dalam Operasi gempur Pengkalan militer Zionis di Zekem.

YA ALLAH ..TEMPATKAN LAH DIA DI SYURGA JANNAH .


Antara kemusnahan yang di alami oleh Israel di Kafr Azza akibat bedilan roket mujahidin Palestine. 


Kredit kepada Sharifah Sofea

Tiada ulasan: