Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

11 Ogos, 2014

Selangor. Siapa sebenarnya agen UMNO?

Umno tak minat lansung utk kekal tski sbg mb... Kalau anwar tak leh kawal tski apatah lagi najib, kata mereka. Ikut war room umno...umno boleh ambil 5-7 kerusi pas dan 3-4 kerusi pkr di selangor jika prn diadakan. Nnti bn menang, dia xkan lantik tski mb. Sama mcm kelantan 1978 bn menang mrk xlantik Dato Md Nasir. Mrk sokong tski skrg bkn sbb sayang kat tski.Mrk sokong kekal tski trmasuk guna istana sbb nak pecahkan PR. Dan nmpknya hmpir brjaya. Pengundi melayu atas pgar yg undi pr pru13 akan kembali kpd umno, kata ilham center atau undi untuk BN kekal tetapi undi untuk PR akan turun dengan drastik, kata aku.

Di bawah aku ulangi lagi paparan DUN PR yang bakal tumbang.

P/S: Siapa sebenarnya yang sedang membantu umno?

3 ulasan:

Monkey Shooter berkata...

PAS ini (golongan katanya Ulamak & UG) sememangnya anjing tersepit. Mereka ini akan sentiasa mengigit rakan dan sahabat yang menghulurkan tangan bagi membantu mereka bangun dari rebah. Untuk DSAI, berapa lama lagi kamu harus bersabar dengan karenah PAS ini?

ras abu berkata...

Kenapa tak kata DAP seperti melepaskan anjing tersepit bila DAP keluar Barisan Alternatif tinggalkan PKR dan PAS?

Tanpa Nama berkata...

ras abu.. dalam isu ini (bukan isu lain) PAS cenderung untuk tidak berada di dalam PR dengan sikap berbelah baginya bukannya DAP... diulangi, dalam isu ini sahaja ya..