Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

14 Mac, 2015

Bergambar dgn wanita seksi, penjelasan Khalid Samad.



Gambar disebar di kalangan ahli dgn menuduh fahaman Islam Liberal. Begitulah.... Saya dijemput meresmikan pembukaan expo. Dijemput juga oleh penganjur beberapa selibriti ia itu Ning Baizura, Amber Chia (perempuan tepi tu - dia model antarabangsa, dah kahwin ada anak) dan Nancy Yeo (yg tepi sekali, dia selebriti pakar Feng Shui). Maka saya hadir dan dilibatkan dalam upacara peresmiannya. Itu sahaja. Takde kena mengena dgn Islam Liberal atau apa2. Pegang ribbon bukan pegang model tu pun. Selalu disebut AsShahid Hassan Al-Banna pergi dakwah di night club lagi. Tu asSyahid pergi sendiri tanpa dijemput... Begitulah kalau berdakwah. Kena campur dgn masyarakat. Bukan di Masjid dan Surau sahaja. Asalkan kita sendirk tak buat yg haram, insyaAllah.

4 ulasan:

5SAL berkata...

APA KOMEN SETURU KHALID SAMAD TU,KDUP USETAT MOKTAD SENAIK?ALHARAKI,DIN CEROI DAN BLOG PENCACAI UG!

Tanpa Nama berkata...

Biasala, kalau ulamak yg bergambor gini lagi kecoh org kutuk.. tp kalau YB KS, kita kena puji...jgn kutuk. Dia sdg berdakwah tuuu......

Tanpa Nama berkata...

Tu sebab orang cina dan india tak ramai masuk islam, ramai yang nak murtad ada sebab pak ustaz cuma dakwah kat mesjid je.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 8:28

Kita kena tengok keadaan, majlis dan suasana la bang...baru-baru ni ada gambar pak lebai kopiah putih melangut tengok perempuan separuh bogel buat tarian gelek...itu memang tak patutlah.
Tapi kalau gambar Tuan Ibrahim Tuan Man merasmikan sesuatu majlis seumpama ini, saya rasa orang Islam yang ada akal sempurna akan berbaik sangka dan tidak mengutuk melulu tanpa usul periksa.
Sementara itu tujuan Mokhtar Arsenik memuatkan gambar tersebut dalam fb dengan mengeluarkan beberapa orang lain yang turut serta jelas berniat untuk memalukan dan menimbulkan pertanyaan serta fitnah ...bagus lah tu. Itulah tuntutan Islam sebenar... menjatuhkan maruah saudara Islam yang lain....
Kadang-kadang manusia yang melantik diri sendiri dengan gelaran ustaz dan ulamak ini merupakan hipokrit besar!