Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

29 Jun, 2015

Hadi ohhh Hadi!


P/S: Cakap la apa pun. Penyokong PR luar PAS malahan segelintir ahli PAS sendiri telah tidak memperdulikan PAS 2015-2017. Pergi mampus la!

10 ulasan:

Hamba Allah berkata...

Ya Allah Ya Tuhanku...hamba mu ini tak tertahan lagi melihat gelagat umat-umatmu yg dipanggil ULAMA sedangkan akhlak mereka tak ubah seperti SYAITAN. Mereka suka memaki, mencerca, menghentam saudara seagama dengan kata-kata yg amat biadap. Ya Allah, Maha Suci Allah Yang Maha Agung; engkau datangkanlah penyakit buat mereka, satu penyakit yang TIDAK BOLEH DIRAWAT KECUALI dirawat/didoa oleh manusia yg pernah mereka persetankan dahulu. SUBHANALLAHHIL ADZIM.

Saadun Sulaiman berkata...

Dulu saya memang meminati TGNA dan TGHH. Tiap tiap pagi jumaat saya akan mengikuti kelas agama nya. Malah pernah saya down-load dan burn kuliah kuliah dan ceraman TGHH yang di siar kan melalui laman web terengganukini untuk di berikan kepada kawan kawan yang meminati. Beberapa tahun sebelum ini saya kerap copy & paste khutubah kedua dua hari raya untuk di sampai kan oleh khatib. Boleh di kata kan markaz kami kerapa melakukan solat sunat di kedua dua hari raya.

Kini setelah melihat, mendengar dari U-Tube dan membaca artikal yang di siarkan yang ada kaitan dengan "SOSOK" ini saya sudah semakin meluat sehingga sanggup meninggal kan PAS yang saya menjadi ahli sejak dari tahun 1982 lagi. Kerana meluat dengan "SOSOK" ini maka saya tidak lagi melayari web tersebut dan tidak akan Copy & Paste transkrip khutubah kedua dua hari raya.

Malaysiabaru berkata...

Ayoh Hadi Ping Marang

A.B.AH

asalkan bukan Abdul hadi

Tanpa Nama berkata...

PAS hilang identiti sebagai parti yang berasaskan Islam apabila membiarkan "budaya kempen kotor dan penuh fitnah" dalam pemilihan parti ...
MEMBANGUN BERSAMA KEPIMPINAN CAI yg penuh dgn akhlak membarua, mentolol dan menjebonkan orang lain. Saya menyeru ahli PAS lepas lah jawatan anda dlm sebarang post dengan DAP di Pulau Pinang dan Selangor sebagai bukti masih bermaruah dan bertelur demi memenuhi kehendak dewan ulama/muktamar.
KITA MULAKAN DENGAN BOIKOT AKHBAR HARAKAH
Duvid ka maruah ka

lagu tu laa berkata...

bagi aku,aku tidak membenci parti pas,tapi aku membenci orang memimpin parti pas tu.walaupun mereka2 ni mengaku ulama pewaris nabi,tapi akhlak mereka lebih teruk dari yang tak bergelar ulama.terutama ketuanya yang mana dulu kata orang mulut cirit birit,tapi sekarang mulut cirit birit itu kembali kepada tuannya.yang dia hanya tahu'MENAFIKAN' jangan terkejut akan keluar dari mulutnya akan perkataan yang lebih teruk lagi menyakitkan hati orang yang mendengar.alasan dia cukup mudah 'sapa yang makan cili akan terasa pedas' dan tak ada kata 'MAAF' dari mulutnya!kita berdoalah kepada ALLAH swt agar dibuka pintu hatinya agar dia mengisafi dan kenal siapa dirinya.

ras abu berkata...

Sabar ada batasnya - kalau dah ahli PAS sendiri bersekongkol dengan kafir DAP menjahanamkan PAS apakah TGHA masih nak berdiam diri.

Kini G18 yang tersingkir dari kepimpinan PAS sudah kemaruk jawatan dan laba dunia sanggup menghina PAS wadah perjuangan yang membawa kepada kedudukan mereka dipersada politik tanahair.

Apakah perlu PAS berlembut dengan mereka>

Tanpa Nama berkata...

Apa yang dialami Hadi sekarang sama seperti apa yang di alami arwah nik aziz dahulu.

Kenyataan diputar belit sehabis-habisnya.

bezanya hanya? Dulu BN yang buat. Sekarang? Orang PAS dan DAP sendiri yang buat.

Yang mengaku kenal Hadi, pergilah sekali ke rusila bertemu dengan dia. tak perlu buat appointment. Kalau ada, dia akan jemput saudara sebagai tetamu dan nilailah sendiri.

NIK AZIZ berkata...

ras abu,

apa u ckp kosong tu.

bukankah PAS dibawah hadi juga yg bersama PKR dan KAFIR DAP dulu?

pi kaji byk lagi....

dan yg penting buang sifat taksub pd hj hadi... dia bukan nabi

Dol berkata...

anon 3:50,

bermakna segala kata2 barua, borker, dibeli, tolol dan dll yg org kata keluar dpdmulut hj hadi adalah fitnah juga ke?

maybe umno guna pelakun seiras hadi kot utk fitnah hadi... mcm umno fitnah anwar

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI