Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

06 Julai, 2015

Lawak terbaru PASUG!



KIH KIH KIH!

 P/S: Cakap tak serupa bikin

8 ulasan:

Hamba Allah berkata...

Saman ajer Hadi Awang, Mokhtar Senik,Nik Amar, Harun Din dll ULAMA TT PAS. ## TT-Tarian Tiang, penarinya separuh bogel dan akhirnya bogel.Mantap!

zamani berkata...

saja buat bodoh ke atau sememangnya bodoh.

Tanpa Nama berkata...

GILA DUIT SIAP MAIN SAMAN SAMAN NI
wala le kat muktamar dan dewan ulama, sedih pilu duit duit
LAWAK LA PAS ni jadi nya, Woi ahli pas korang tak ada rasa malu ke dgn kelaku mereka ini. Rasanya yg ada telur pasri rasa malu kan

Kulaan

lagu tu laa berkata...

nilah bahananya bila yang bercakap tu guna kepala lotot,siku dan cakaq rimau,bila betoi2 kena ataih batang hidung pandai lak guna kepala otak,nak saman lah bagai lagi saman ja lah,jangan duk jaja tagih simpati.kirim salamlah ngan puak2 lotot dan siku ni!hanya yang wala' saja yang simpati ngan puak2 ni.

yen uchop berkata...

Ostad mercun .Apa ? mood raya dah dekat pendededhan yang menggiurkan
1MDB bergena dah, x dengar bunyi mercunpun ? Tak ada duit nak beli main mercun kah ?

yen uchop berkata...

Ostad bomoh jing dan Tuang ponteng presideng pun bakar mercun sebagai pembukaan rasmi untuk anak anak buah ostad mercun nak bela jib - bomoh jin kata tak lojik jib ambik duit tu, tuang presideng kata bagilah peluang sampai tempoh pru14 jib baiki keadaan macam tikus baiki labu. jib lebih power dari firaun laknatullah. Oooiii! ostad ostad mercun - apa sumbu mercun dah kea air kah ?

yen uchop berkata...

Bila WSJ nyala bunga api saja buat mood aku dah ubah pandangan ostad ostad mercun pas ni standard macam pelawak badut sarkas . Disitulah duduknya martabat mereka - hah lebih sempoi lagi macam yuyu (sipelawak penghibur firaun ) , kan tuang presideng kata jib lebih baik dari firaun maka taraf ostad ostadpun lebih kurang imej mereka macam yuyu jugalah. Apa depa tahu pasai latar belakang WSJ, tanya depa nanti tercengang cengang masuk lalat.

Boley Jalan berkata...

elok sangat kalau pas jadi ngo je.........saman pon bukan nak menang, redho je lah ostat