Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

03 Mei, 2012

Betul jugak pendapat orangtua nih!

Apa yang menarik perhatian saya ialah, reaksi ayah saya melihat berita jam 8.00 malam di TV3 berkenaan dengan Bersih 3.0. Melihat dari raut wajah, ayah saya seperti mengerti bahawa ada sesuatu yang tidak kena dengan berita yang diberitakan. Ayah tidak mempercayai 100% apa yang diberitakan oleh Buletin Perdana, begitu juga, ayah saya tidak mempercayai 100% apa yang ditulis di Harakah dan KeAdilan. Tetapi, apa yang menarik perhatian saya ialah, persoalan yang ditimbulkan oleh ayah. Lebih kurang begini soalan beliau kepada saya.

"Apa guna mereka semua berdemo beramai-ramai, kemudian balik ke rumah masing-masing, sedangkan tuntutan yang mereka tuntutkan, masih belum dijawab oleh SPR? Sepatutnya beranikan diri demo berbulan-bulan sehingga tuntutan mereka dapat dituntut.". Selanjutnya di sini

Tiada ulasan: