Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

03 September, 2012

Jawatan Ketua Agama wajar dikaji semula



Syaitan Tetap Menghasut, Tetapi Syaitan Tidak Boleh Dipersalahkan
Gambar Hiasan


"Air Kencing Syaitan" adalah panggilan sinonim kepada minuman yang memabukkan dan ini kerana semua sedia maklum kesan apabila seseorang itu menjadi mabuk akan mula lupa diri mereka dan hidup dalam khayalan. Tetapi kenapa pula air kencing syaitan ini tetap menjadi idaman ramai tak kira Islam atau bukan Islam.
"Pilihan Pelbagai Air Kencing Syaitan"
Air kencing syaitan mudah membuat kita lupa dan khayal. Contoh terbaik adalah artikel Pesta Seks Diraja jelas menunjukan watak seorang lelaki dan minah mat salleh yang dalam keadaan mabuk. Tetapi ada juga mempersoalkan kesahihan gambar tersebut kononya lelaki tersebut juga mat salleh dan sebagainya. Apa pun kebenaran akan jelas siapakah lelaki tersebut apabila anda terus membaca artikel ini..

Dalam artikel berjudul "Pesta Seks Diraja" kita melihat perilaku seorang lelaki bersama minah mat salleh dan ramai juga tertanya siapakah lelaki tersebut. Seluar beliau yang jelas terlondeh dan seolah-olah sedang melakukan sesuatu di bahagian hadapan dan aksi tersebut menghairahkan minah mat salleh tersebut. Apakah aksi sebenar dia sebenarnya?
  
Komen yang memperosalkan kebenaran
Adakah benar watak lelaki tersebut adalah lelaki mat salleh seperti yang ditulis oleh pelbagai pihak bagi menepis kebenaran artikel yang dipaparkan sebelum ini.
Jelas kelihatan punggung lelaki tersebut dan apa pula yang kelihatan dihadapan. Lihat kedudukan tangan dan aksi mereka dan  kita mampu meramalkan apa sebenarnya yang sedang berlaku.
Gambar diatas, jelas sekali menunjukkan pesta seks yang mungkin tidak salah bagi mereka (mat salleh) yang sedang berseronok melakukan adegan tersebut tetapi adalah jijik kepada kita yang yang melihat kebenaran terhadap kebenaran siapakah antara mereka.Agak mudah untuk kita bayangkan dan gambar diatas memberi seribu makna yang tersurat disebalik aktiviti mereka pada malam parti mereka ini.Antara pengesahan kebenaran perihal ini, komen rakan bagi menyokong pelaku pesta seks diraja.
Adakah betul RMS is a good , humble and cool guy?

Siapakah lelaki yang sedang sibuk melakukan aksi berahi dan tidak sedar seluar beliau terlondeh? Jika seluar anda terlondeh seperti diatas dan menampakkan punggung belakang sebegitu rupa,seharusnya anda juga tahu apa pula yang mungkin sedang kelihatan dengan jelas dibahagian hadapan dalam posisi lelaki seperti diatas..
Mana mungkin mereka sedar apabila air kencing syaitan mengalir laju dan memenuhi darah daging mereka. Apabila syaitan merasuk kedalam hati dan jiwa, maka hilanglah rasa takut & musibah kepada Allah SWT kerana bagi mereka dialah yang berkuasa dan kita pula menjunjung mereka tanpa menilai baik atau buruknya mereka.

1 ulasan:

kampong lad berkata...

sapa2 yg nak sembah depa2 ni silakan, tapi jgn paksa orang lain ikut. agama pun tak boleh dipaksa, apatah lagi benda2 macam ni.