Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

09 September, 2014

Kesemua penumpang MH370 berada di Tel Aviv?

TERKINI: Kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 disahkan berada di Tel Aviv sebuah negara haram dunia iaitu ISRAEL LAKNATULLAH !!!

Sekali lagi Edward Snowden melaporkan bahawa seorang ajen perisikan CIA yang telah pun berpaling tadah dan membocorkan maklumat kedudukan terkini penumpang dan pesawat MH 370 yang pasti menggegarkan dunia.

Ikuti laporan EKSKLUSIF di bawah ini yang dilaporkan oleh Sharifah Sofia Syed Rashid


 Pada 08hb Mac 2014 (Sabtu) Pesawat MH 370 yang membawa 239 penumpang dan anak-anak kapal dari KLIA ke Beijing, China tiba-tiba hilang dari radar setelah Amerika dan Yahudi laknatullah mengarahkan syarikat Boeing untuk mengawal pesawat MH 370 menggunakan alat kawalan jauh dan kesemua sistem di dlm pesawat tersebut termasuk transponder termati dengan sendirinya. Dan diwaktu inilah dikatakan pesawat MH 370 telah berpatih balik secara " Autopilot ". Sebelum pesawat MH 370 berpatah balik dengan sendirinya, Kapten Zaharie yang sangat berpengalaman dlm dunia penerbangan sempat mengaktifkan " Kod Tango " yang bermaksud pesawat dirampas dan berada di dalam keadaan bahaya !!! Ianya telah disahkan.

Pada 26/08/2014, Genjatan senjata di GAZA dikuatkuasakan sepenuhnya antara Palestin dan ISRAEL Laknatullah !!! Di dalam laporan terbaru Edward Snowden melaporkan susulan banyak lapangan terbang di ISRAEL diserang dgn roket-roket Hamas maka ISRAEL terpaksa menyerah kalah lebih awal lagi dan peperangan harus diberhentikan secepat yang mungkin bagi memberi laluan kepada kapal terbang di luar sana untuk masuk ke dlm negara Israel juga susulan kejayaan demi kejayaan yang telah dibuat oleh tentera Hamas melalui sayap kanan utamanya iaitu Briged Al Qassam. Ini kerana Amerika mendapat tahu bahawa agen perisikan Rusia dan China sudah pun sampai ke negara Uzbekistan, Kazakhtan, Afghanistan, India dan Pakistan bagi menjejaki kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 yang dikatakan telah disembunyikan di situ. Bagi mengelakkan maklumat sulit bocor Amerika dan Yahudi dikatakan sempat menerbangkan kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 ke Tel Aviv pada 27/08/2014. Maklumat ini telah pun disahkan dan dibocorkan sendiri oleh seorang lagi ajen risikan CIA yang namanya dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan dan akan didedahkan oleh Edward Snowden nanti.

Di bawah ini disertakan sebab yang kukuh mengapa Amerika dan Yahudi tidak suka kepada Malaysia dan akan menghancurkan Malaysia dlm siri dajjalnya nanti : 

(1) Bahagian depan Passport Malaysia ada mengatakan Pasport ini sah digunakan untuk semua negara
 kecuali ISRAEL " laknatullah !!!
(2) Kelantangan Bekas PM Malaysia Tun Mahathir yang lantang menghentam ISREAL secara terang-terangan dan mengatakan syarikat Boieng termasuk ajen CIA harus bertanggungjawab dlm kes kehilangan pesawat MH 370. Baru-baru ini akhbar washington post ada melaporkan kritikan terbuka Tun Mahathir terhadap pencerobohan Israel terhadap Gaza dan kritikan Tun Mahathir dlm segmen khas " MH 370 di Tv3 " terhadap syarikat Boeing dan ajen CIA yang telah dikritik hebat oleh Barack Obama cumanya tidak dikeluarkan di media-media tanah air bagi menjaga hubungan diplomatik antara malaysia dan Amerika !!! 
(3) Susulan lantikan YAB Tuan Guru Dato Hj Abdul Hadi Awang sebagai Naib Presiden kesatuan ulama dunia yang akan membuatkan negara Malaysia akan lebih dihormati dunia sebagai sebuah negara Islam yang dihormati. 
(4) Kesungguhan dan kekerapan negara Malaysia yang sering menghantar bantuan kemanusian di Gaza setiap kali Gaza diserang oleh rejim zionis laknatullah !!!
(5) Amerika tidak berjaya untuk mendirikan markas tenteranya di Malaysia bagi tujuan kononnya " KEAMANAN DUNIA "

* Rakyat Malaysia harus bersatu padu tanpa mengira fahaman ideologi politik dari anasir luar yang jahat yang datangnya dari Amerika dan Yahudi laknatullah demi mempertahankan bumi Malaysia dari dicerobohi !!!


TERKINI: Edward snowden mendedahkan kenapa sebuah pesawat ISRAEL menyerupai pesawat MH 370 milik syrkt MAS itu. Ini kerana Amerika dan Yahudi laknatullah hanya menunggu masa jika diakhir rundingan nanti gagal maka pesawat yang menyerupai MH 370 akan diterbangkan ke lautan hindi dan akan diletupkan. Manakala kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 akan dibunuh di Tel Aviv. Walaubagaimanapun beliau menjangkakan kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 akan dibebaskan juga di suatu hari nanti dan tidak dibunuh dan satu perjanjian sulit akan ditermeterai secara rahsia dan tertutup akan dibuat diakhir episod akhir nanti. Ingatlah... mereka boleh merancang dengan apa jua dgn perancangan jahat mereka, tetapi doa umat Islam di dunia kepada Allah s.w.t akan mengatasi perancangan jahat mereka.. kerana sesungguhnya perancangan Allah itu lagi hebat dan tepat. 

: Kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 yang telah disahkan berada di negara Israel masih hidup dan selamat serta berada di dlm tahanan Yahudi laknatullah. laporan terbaru oleh Edward Snowden kemungkinan besar kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 akan muncul sebelum penghujung tahun 2014. Sama-samalah kita berdoa agar mereka semua selamat ... Mereka merancang.... Allah juga merancang.... tetapi perancangan Allah adalah sebaik-baiknya







4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja Israel tapi Laknatullah juga kepada yg mereka cipta cerita donggeng dan karut marut ini.

Tanpa Nama berkata...

Nak tipu paok cik dan mok cik felda bolehlah dengan cerita puki mak ini.

Tanpa Nama berkata...

ada nama

babi mu,tanpa nama berkata,mu jangan nak libatkan pakcik dan makcik kat felda..puki mak kau..

Tanpa Nama berkata...

dasar kparat