Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

26 Jun, 2009

Bila depa nak lantik aku jadi Menteri nih?

Halalkan rampasan kuasa di Perak aku dah buat! Halalkan Jom Heboh aku dah buat! Usahakan pertunangan UMNO dengan PAS aku dah buat! Buat buku bertajuk "Mengelakkan gejala murtad" aku dah buat! Memberi pandangan terhadap keengganan Nik Aziz untuk menerima UG aku dah buat! Apa barang lantik askar jadi menteri agama? Aku ni lagi hebat dari si jamil khir tu sebab aku mufti, siap ketua mufti lagi! Harap-harap, PRU 13 nanti depa lantik aku jadi calon Ahli Parlimen Kuala Kangsar! Tapi depa nampak ke apa yang aku dah buat nih? tak boleh jadi nih! aku mesti buat 2,3 perkara lagi baru power! Tuan rumah: agaknya camtu lah yang ada dalam hati Tan Sri Harussani, Mufti Perak. Oii Najib! tak perasan lagi ke? jangan la hang buat tak nampak! kesian orangtua tu!

1 ulasan:

MOHAMAD berkata...

Bagi le cam kat harussani terompah tu...