Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

06 Ogos, 2015

Bukti PAS dah boleh tendang PKR!


Pagi yang cukup bersejarah...mesej jelas pd hadi and geng. lawatan ke sprm oleh lim kit siang dan wan azizah dan....mat sabu..memberi tamparan hebat pada puak ug...secara x rasmi pkr iktraf ghb...tahniah

Ha! Apa lagi!

8 ulasan:

Ramboo III berkata...

Sapot ulamak, tolak biawak(ghb)

Sam Sung berkata...

Rambo 3
Ko je la sapot ulamak ko tu..org lain sapot ulamak lain..ko tolak je la biawak org lain..kitorg tolak biawak ko plak..hahahahah

Anti Fitnah berkata...

Bila "biawak" mula menuduh, Rambo pun dah jadi BIAWAK.

Tanpa Nama berkata...

Bukan Rambo...Ramboo... tapi kalau di utara ejaan Rambu.... lebih kurang maksud meleret...

Tanpa Nama berkata...

hahahha PAS dah mula mengelabah baru2 ni Hadi and the geng buat ceramah kat wilayah..orang tak da!!TITM dah gelabah sakan...dilepaskan orang 2 macam Rambu-ramba...nak tujuk PAS ada lagi...Kesihan..Najib pun tak sudi nak mempelawa join BN, tAKUT KENA TIKAM BELAKANG OLEH HADI...

Tanpa Nama berkata...

Kita tolak kemungkaran dan penyelewengan, kalau ulama menyokong kemungkaran ulama tersebut juga kita tolek sepertimana kita tolak ulama2 dalam umno.

Tanpa Nama berkata...

ini adalah bukti bahawa pkr dan dap telah dengan rela hati menendang diri mereka sendiri dari pakatan rakyat.

skrg pas boleh mendabik dada atau serban. pas kuat. pas parti dominan dalam pakatan rakyat. pas boleh buat keputusan utk pakatan rakyat. tak ada org nak sanggah. pas tak boleh kata lagi kena buli dalam pakatan rakyat.

nabi khidir as lubangkan kapal sbb nak selamatkan dari kena rampas oleh pemerintah zalim. pas lubangkan kapal sebab nak join pemerintah zalim.

pkr dan dap bersama ghb dah buat kapal baru - pakatan 2.0.

Tanpa Nama berkata...

ramboo....kau terjunlah dengan labu-labu kau tuh....parti dah nak karam...