Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

23 Ogos, 2015

Ringgit Malaysia dah tak laku di luarnegara?



POA. Price on application. Dalam ertikata lain, tak laku





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak harapkan mp umno sokong undi tidak percaya terhadap najib ???.... noway men!!!!! najib dah macam ayah pin selepas tabur duit 1MDB .... kalau najib kata kepada mp-mp umno: aku nak bini kau malam ni ..... berlumba-lumba tu menghantar bini masing-masing kepada najib ..... !!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

admin pun sokong juga GST dulu ....bagus untuk malaysia, bangus untuk rakyat... ini jatuh nilai ringgit ni sokong le pula macam nazri aziz ....!!!!!!!!!!!

Malaysiabaru berkata...

Washit omar ceo gaybank

Eh bukan ceoo maybank?

Patutlah research maybank mcm pantat jer...apa findamental? Apa 3.70? Apa gaybank tipu customer satu Malaysia?

Apa gaybank tipu pelabur sebab nak jaga hati Maharaja Najib?

Sapa ada akaun maybak?

IBU TIJA berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA