Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

08 Ogos, 2015

Sila haramkan PAS sertai BERSIH 4.0!

Siapa jemput?


Memang takkan jemput. Sila jangan menyibuk!


6 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Party talam seribu muka...

Titm jadi anjing untuk curi sokongan semula ahli yg dah kluar...

Ahli pas tetap akan kluar pas dan bersama ghb untuk tunbangkan umno bn...

Hasan Ali kata jgn pergi bersih ... Buang masa

Ayoh Ping Marang tak pernah jenguk muka di bersih... Sibuk di jepung...

Ayoh Ping hadi kata biarlah Najib bersama kabinet barunya bagilah peluang...

Hr ni titm jd anjing untuk curi kembali penyokong ex pas yg kluar berdemo bersama bersih 4.0

Awas pas akan sabotaj bersih 4.0!!!

cucu mamak kutty berkata...

pas dah cukup kotor sekarang ni...tuuuu yg pas yg ikut bersih....bersihkan le dulu parti dgn ulamak2 sesat yg dah melingkupkan pas tu

Ramboo III berkata...

Sapot ulamak, tolak biawak(ghb)..cucu mamak kutty(cicit mahafiraun)..ada mata tp buta, ada lembu tp lebih bodoh dr itu..pergilah tadah telinga dgr kuliah utk cari ilmu agama..esok dh blk kg(mati) xguna dh menyesal.

Tanpa Nama berkata...

PARTI PAS DAN PERLEMBAGAANNYA TAK ADA YANG SALAH TAPI PEMIMPINNYA YANG SALAH DAN BERBUAT ONAR > SEMUA ini kerana DIA dan pemimpin jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
12. dia selalu ponteng sidang parlimen? Sekarang macam sayang Najib
13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

Tanpa Nama berkata...




Bagaikan melukut ditepi gantang
Muka pon dah jd hai muka tembok
Org tak jemput dia nak datang
Ekor penuh taik tetap brkokok


SiLebai malang tak tau malu
Jubah sorban besar sebakul
Alangkah malang sedih dan pilu
Prasan ulamak sbnrnya TOLOL


Siku dan lutot memuja muji
Sitolol-tolol disangka ulamak
Sitolol ulamak pon meNOBATkan diri
Seperti budak2 bergelumang becak


Hanya sitolol memuji mrk
Ular ular disangka ulamak
Siku dan lutut akai tak guna
Dipatuk dibelit ular disemak


FITNAH khianat mnipu ummah
Sggup mmFITNAH mndustai TUHAN
Akibat gelap songlap rasuah
Terimalah akibat amal perbuatan


Apb TUHAN mrk dustai
Khianat FITNAH melanggar janji
Tunggang langgang bobrok skali
Hormat bertukar nista dan keji


Apalah guna sorban sebakul
Apalah erti NOBAT sedonia
TUHAN mnjd kan mrk tolol
TUHAN mengazab walau didunia

Dosa FITNAH dosanya AKBAR
Firman TUHAN sitolol langgar
Azab TUHAN amatlah besar
TUHAN mengazab pmFITNAH penyamar

Hati pmFITNAH gerenti takut
TUHAN mengazab semuanya kecut
Dimukanya TUHAN jdkan lesu dan kusut
TUHAN jdkan idea nya smuanya karut

Tanpa Nama berkata...

Idup DAP