Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

06 Ogos, 2015

PAS dah jadi munafik?



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dengan terluahnya niat PAS untuk meletakkan calon dari DHPP bertanding di kerusi yang juga meletakkan calon DAP, ia teramat terang jelas lagi nyata menunjukkan bahawa PAS sedang berkonfrantasi dengan DAP dan PKR. Adakah sesiapa boleh nafikan hakikat ini? Inilah parti yang bukannya diterajui oleh ulama pewaris nabi tetapi ulama jenis haprak!

Tanpa Nama berkata...

pas cuma bgtau kt dap...jgn lu igt lu sorg jer boleh kacau kawasan kami...itu pun xleh faham ke? otak duk kt siku or lutut? aiya...so sad la lu mat...

Tanpa Nama berkata...

Komen 2 ni lari nanang

Tanpa Nama berkata...

Memang perangai Pas arun hadi bertanding kawasan kawan, PRU 13, 7 kawasan mereka memenangkan Hj mat najib al bugisi. Memang benar pas munafik style ulamak akhir zaman...........biarkan, marang akan tumbang......arun din xpernah menang begitu juga ding ayang.

Malaysiabaru berkata...

Ding ayamg

Punya kerja mcm tak biasa... Kota Damansara ... Dia letak calon.... Teluk intan dia boikit

Itu sebab pakatan perlu ghb !

mountdweller berkata...

Kesian ahli-ahli PAS yang terus wala' tanpa menggunakan kepala......huhuu mereka juga sama-sama menggunakan siku dan lutut!

Tanpa Nama berkata...

Pas nak letak calon kat semua kawasan DAP utk sabotaj? OK, GHB boleh letakkan calon kat semua kerusi dun & parlimen di kelantan & terengganu

Tanpa Nama berkata...

mmg patut pun pas cari formula utk bersatu dgn pembangkang kerana pada pru 14 umno dan pas bakal jadi pembangkang.

Tanpa Nama berkata...

ulama siapa berani mendakwa mereka ulama

ulama yang benar menentang penguasa yang zalim

apa ulama pas buat sekarang.. ramai yang terbunuh di yaman sekarang mengapa membisu..setan bisu??

Tanpa Nama berkata...

Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula...why why why > SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

Tanpa Nama berkata...

pj perak kata nak tanding semua kerusi. ini bermakna kerusi pkr sekali.

tak habis2 buat kerja bodoh nak menangkan bn.

Tanpa Nama berkata...

Aku bila tgk muka TITM...sebijik macam pelakun cerita P.Ramlee...serita Labu Labi..."budak budak tak boleh pegang duit banyak2..." kata hj Bakhil.....