Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

31 Januari, 2010

Unsur celaka utama dalam PAS dan PKR

PAS - Perlantikan PJ Negeri PKR - Perlantikan PPN Dalam subjek sains, sesuatu unsur dinamakan mengikut bilangan proton dan neutron. Dalam PAS dan PKR, PJ Negeri dan PPN dinamakan mengikut bilangan pemikiran yang memungkinkan Presiden dan Ketua Umum terus dilihat cerdik! Akibatnya, PAS membiakkan musang berbulu ayam dan PKR membiakkan pengikut Ibrahim Ali. Sepatutnya PJ Negeri dan PPN dilantik oleh ahli negeri. Musang dalam PAS sebab presiden musang pakai serban. Ibrahim Ali dalam PKR sebab ahli tak dapat meneruskan momentum reformasi yang bergelora di dalam hati (Camanapun majoriti yang lompat memang cam sial!). Ini pendapat aku. Pendapat hangpa, hangpa punya pasai! Camanapun, undi aku terpaksa diberi kepada PAS dan PKR sebab kebencian aku pada UMNO terlampau tinggi. Seorang sahabat pernah menasihati aku "Hang patut MASUK KANDANG KAMBING MENGEMBEK, MASUK KANDANG LEMBU MENGUAK" Jawapan aku " aku akan MASUK KANDANG KAMBING MENGEMBEK, MASUK KANDANG LEMBU MENGUAK kalau kambing tu spesis tahan kena hujan dan lembu tu dari spesis yang genius! kalau tak, aku tetap aku walau mana kandang aku pegi! MACAM SIAL!

2 ulasan:

alfaberlian berkata...

salam Chor
kalau aku masuk kandang kambing ke, lembu ke aku jual semua kalau boleh dengan kandang sekali aku sapu

Tanpa Nama berkata...

yerr..betul tu chor hadi..@ alfaberlian..usahkan masuk kandang kambing,lembu kamu nak sapu semua hewan tu dengan kandang-kandangnya sekali..tak peduli hak siapa pun..kalau kawan dengan perempuan..tak kisah perempuan tu bini orang..emak orang..tunang orang..habis kamu robek ***==%%%##@@ mereka..lepas tu kamu buat senyap..orang nampak kamu ni macam malaikat..baik ya rabbi..tapi hakikat sebenarnya kamu ni (tak tergamak nak tuliskan di sini) betapa 'mulianya 'akhlak kamu niii...

sudahlah tuu...ghenti-ghentilah buat kerosakan atas muka bumi ni..ingat-ingat sikit..berilah contoh teladan yang elok pada anak-anak..tak usahlah menjadi bapa yang bakal mengheret keluarganya ke neraka jahanammmm...hidup bukan menongkat dunia..di akhirat esok akan dipersoalkan segalanya..tidak ada yang dapat disembunyikan dari pengetahuan Allah...

jadi 'AWAS'...kita sentiasa diperhatikan..