Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

16 November, 2009

Kibaran sulong bendera Pakatan Rakyat!

Bendera Pakatan Rakyat julung kali akan dikibarkan di DUN Kota Siputeh (N03). SPR yang bertindak seolah-olah parti komponen ke 12 BN akan memohon penangguhan pelaksanaan keputusan Mahkamah Tinggi jumaat ini dan sekiranya berjaya akan membuat rayuan untuk membatalkan keputusan kekosongan DUN Siputeh. Macam sial! Maklumat berkenaan DUN kota Siputeh yang kali terakhir dikemaskini pada 26 februari 2008 seperti berikut: Jumlah Pengundi: 20,281 Peratusan Kaum: M:91.69% C:7.46% I:0.08% L:0.78% Calon 1. Ismail bin Wan Teh (PAS) 2. Datuk Abu Hassan Sarif (BN) Pemenang Abu Hasan Sarif (BN) dengan majoriti: 1,573 undi. Hal2 lain aku tak ambik pot. Yang aku ambik pot ialah: 1. Ketiga2 parti dalam Pakatan Rakyat akan berjuang habis-habisan dalam PRK ini. 2. Hasan Ali jangan buat hal lagi (dah passing baton kat orang lain pulak kot?) 3. Mustapa Ali n the gang diharapkan tutup mulut sehinggalah PRK berakhir sebab sepatah puak2 ni bercakap persepsi pengundi kepada Pakatan Rakyat akan jatuh merudum! Apa2 pun tahniah kepada ahli politik yang paling aku respek TG Nik Aziz atas perlantikan beliau sebagai pengerusi Pakatan Rakyat! Hj Hadi jangan buat taik pulak aaaa!

3 ulasan:

Unknown berkata...

SETUJU BRO CHOR! Cuma mulut tempayan boleh ditutup, mulut-mulut payah nak katup...hehehe

en karim berkata...

Aku stuju dgn otai manjung!
Aku nak tambah sket jer,kalau mulut tempayan sng nak katup,takut mulut-mulut murai UG susah nak katup!

en karim berkata...

Aku stuju dgn otai manjung!
Aku nak tambah sket jer,kalau mulut tempayan sng nak katup,takut mulut-mulut murai UG susah nak katup!