Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

23 Disember, 2014

Hudud. Belum laksana dah huru hara?

Mula2






Akhirnya!


Pehal ni? Belum laksana dah huru hara?




2 ulasan:

Hanz Azdi berkata...

Salam bro !

Hudud ni nak buat pun susah..tapi karang kata tak nak buat, jatuh malu ke PAS !

Undang-undang ni kalau mampu buat, buat ler cepat kat Kelate nun. Kita nak tengok hasilnya camana? Tapi mau ke UmNo sokong bagi jadi ia terlaksana? Atau PAS main redah jugak bior karang tak jadi boleh salahkan Um=No & DAP ? haha

Tahaluf siyasi kena teruskan sebab kita untung in long run. Jangan layan sangat sapa tak suka Islam. Lantak le demer. Kita teruskan tunjuk akhlak Islam kita yang tinggi + leh kompromi + istiqamah buat kerja tu bior ikhlas & cekap.

PAS teruskan buat dakwah bagi semua masyarakat paham apa yang patut !

Tanpa Nama berkata...

Hura hara sebab ada yang ngaku Islam tapi lebih suka dengan undang-undang kristian dan yahudi ...dan mereka itu adalah melayu umno dan macai-macainya seperti kamu .......