Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

28 April, 2015

Inikah sikap sebenar Nasrudin Tantawi?


(Seperti yang dikisahkan oleh seorang kawan)

 Perjumpaan gelap di genting.. dgn tujuan menyusun hujah2 n kem2 utk menendang anwar dari PR...

Bila buat mesyuarat tertutup bersama ajk2 pusat..  (dala perbincangan hfiz nordin akan berhujah dahulu dgn fakta agar anwar di singkirkan.. n nik beduh n tantawi akan bekap jika hujah hfiz di sanggah oleh ajk pusat)

Bila kejadia berlansung.. hfiz di sggah hujahnya n di hentam kow2 oleh ajk pusat (mungkin team jebon).. si beduh n tantowi buat derkkk saja tanpa bekap seperti yg di janjikan...

Rupanya hfiz diperbodohkan oleh si beduh n tantowi.. makan dgn penuh perasaan marah.. hfiz pun joint NGO amno.. dah tentu masyukkkkk.. dari dok kawan dgn lebai2 Pas penipu pekena kawan ni...  inilah sekian cerita kisah benar dari saya.. watak2 memang berkenaan dgn yg masih hidup... heeeee

Mungkin mula dari pencaturan ini jugak kot... tengku razaleigh di stanbyekan utk jd PM jika PR menang.. n Pas akan jd masterman kononnya.. pirahhhh pak lebaiiii Pas..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku tunggu siapa nak jadi ekor tutup anunya makhluk hellfire ni... selalunya akan ada ekor yang mengikutnya.

Tanpa Nama berkata...

ni golongan ulamak yang nak kita sanjung ..KEPALA BUTOH

Tanpa Nama berkata...

ularmak pokemon

Tanpa Nama berkata...

fitnah tak abis2

Tanpa Nama berkata...

anwar pemimpin islam yg berkaliber dan berwibawa, diakui oleh dalam dn luar negara, mlh ditrima rdiperingkat antarabngsa , mnkla tontawi, nk beduh, hfz nordin sape di phg pun blm tntu ditrima

Tanpa Nama berkata...

kata orang tua tua...

malu bertanya sesat jalan...

dengar cakap enggang termakan buah belolok...

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak umno sokong hudud dan pas bergabung dgn umno

Syaratnya kena jahanamkan pakatan rakyat

Tugas ini di serah kpd hadi..
Dan tantawi hellfire
Atikiri
Abuduh
Din ayam

Tanpa Nama berkata...

Biarkan si luncai terjun dengan labu2nya.... kita tengok sejauh mana perginya pas dengan golongan ustad ularsemak

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI