Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

03 April, 2015

Selangor. PRU14. Semua DUN PAS akan kalah!


mm=majoriti menang. %c= % cina

DUN PAS menang di Selangor.

N17 Gombak Setia. mm 4.2%. %c 11.73%
N18 Hulu Kelang. mm 7.2%. %c 14.32%
N2 Sabak. mm2.1%.. %c 12.23%
N20 Lembah Jaya. mm 20.7%.. %c 31.86%.
N21 Chempaka. mm25.9%. %c 38.17%.
N23 Dusun Tua. mm10%. %c 37.72%.
N26 Bangi. mm25.2%. %c 18.96.
N29 Seri Serdang. mm25.4%. %c 31.6%
N38 Paya Jaras. mm14.3%. %c 27.3%
N42 Meru. mm25.6%. %c 27.5%
N45 Selat Kelang. mm8.7%. %c 26.0%
N51 Sijangkang. mm10.8%. %c 15.2%.
N53 Morib. mm2.6%. %c 22.7%
N54 Tanjung Sepat. mm3.4%. %c 28%.

PRU13 PAS dah memang sabotaj PKR dan DAP.
Jika pengundi cina boikot DUN2 di atas dalam PRU14?
Tak payah penuh. Cukup separuh.
Semua akan bungkus.

10 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Confirm kami akn kerja fulltime untuk pastikan pas kalah kecuali dun hulu kelang

Tanpa Nama berkata...

ko kira sekali dun pkr yg nak kalah kalo pas pun nak buat perangai mcm ko...

Tanpa Nama berkata...

Kau igt semua % cina tu sokong pas ke pru13? Sorila...bali, study dulu...95% cina akan sokong bn bila melayu lwn melayu...hahahahaha

Btw...tgk gak kawasan pkr melayu menang...90% org pas...so good luck

next time dunplay statistics if u dun knw...or else jd mcm maslan jer kau...lg buka mulut lg stupid org baca

Tanpa Nama berkata...

Congirm banyak kawasan pas kalah sebab mereka dah sombong dan bongkak , bn menang tipis . Pakatan hancur angkara biul berpolitik bodooo.

Tanpa Nama berkata...

Amin PKR akan hancusss PartiKeluargANUWAR

Tanpa Nama berkata...

Semua dah masuk perangkap...

bunbinban berkata...

korang ingat PAS kisah kalau kalah?...PAS masuk bertanding bkn nak menang tau x?. Kalau menang tu kira sbb org suka sgt kat PAS bkn sbb cina ka melayu ka india ka.... Kalau PAS kalah pun dorang x nyesal sbb DAP dan PKR pun akan kalah gak...hahaha...korang ingat dlm hati PAS tu suci bersih...kahkahkah..kalau aku x dpt maka aku akan pastikan org lain pun x dapat..itu moto PAS. Lagi pun, korang2 ni bkn tahap pimpinan, barua je pun. X de kelas. Pemimpin ko kata, Katil aku tido pun puluhan ribu..ko ada?. Geran tanah aku bole muat satu bilik 10 x 10..ko ada?. Apa pun ko kena wala kat aku sbb aku pemimpin ko. Ko barua aku. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Akan pastikan PAS tetap kekal di N51 Sijangkang..

mountdweller berkata...

Kartun......masuk bertanding nakkan kalah?

Takyah bertanding lagi bagus sebab tenaga tak payah kerah duit tak habis!

Dok kat rumah timang kopiah, kibas serban lagi bagus kan?

Tanpa Nama berkata...

Nak bertanding..sembang degar2..nak cula undi pun tak org..dok umah berjubur lg baik dr menyusahkan org..