Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

20 April, 2015

Perjanjian syaitan UMNO dan PAS?






NOTA SEJARAH DARI TAPAK KAKI. 
TERSIRAT SERIBU PENDUSTAAN.

Umno tak akan hancurkan.PAS kerana kewujudan PAS pun atas izin umno.dan di syaratkan untuk menjadi sebagai 'punching bag' kekal setia bagi pemimpin umno maraih undi di kawasan2 melayu..

Sbb itu Hadi awang dan pemimpin tua dalam PAS berkata PAS bertanding bukan untuk menang! CUBA kita perhalusi dan renungkan dengan teliti tentang maksud Hadi Awang itu. PAS bertanding hanya untuk memberi umno kemenangan. Dgn bertopengkan demokrasi ciptaan.umno Sendiri. (siapa pengasas PAS dan adakah bekaS ahli ahli APU sertai PAS ini! )

PKR dan DSAI sedar wawasan itu sebab itu beliau mengambil keputusan nekad menongkah arus memecahkan watak anasir umno di dalam PAS dengan membuat operasi langkah kajang . Tujuannya tidak lain untuk membersihkan segala perjanjian syaitan. Antara Umno dan PAS.

Mmg drastik dan kerana itulah rumah tangga pas sehingga kini masih berantakan. Kerana ramai yg terkeliru, terkejut atau tidak percaya akan.kenyataan perjanjian itu.

Demokrasi pilihanraya ini hanyalah satu topeng lakonan untuk menghalalkan kuasa umno selagi ada bulan dan bintang.

Dan kerana perjanjian inilah kenapa Tengku Abdul Rahman terpaksa melepas kan Singapore dari malaysia. Kerana LKY tidak bersetuju dan membantah cara jijik yg di mainkan oleh pemimpin melayu untuk mengaburi dunia dengan slogan demokrasi.(saya beranggapan pemberian kuasa autonomi pada LKY di Singapore sebagai ganti untuk beliau merahsiakan pekara ini)

By hook atau by Crook. Umno dan PAS adalah perangcang segala lakonan demokrasi kita.

Walaupun aku fikir ia mengarut tetapi bila ada orang tua menceritakan
kes ini baru aku sedar. Begitu juga wawasan Tun Abd Razak yg mengadakan tanah rangcangan felda di seluruh negara. Tujuannya hanya satu. Keseluruan felda di seluruh.negara dapat membekalkan 68 kerusi tetap umno bagi parlimen.

Pekara ini bukan omong2 kosong tetapi inilah cara penjajah mengajar United Malay Nation Organisation untuk terus berkuasa di malaya tanpa sebarang kehilangan kuasa mudah kerajaan 
persekutuan.

Aksi PAS menongkah arus hanya akan berlaku ketika umno mengalami kejatuhan seperti sekarang ini.

Fungsi parti PAS bukan untuk menegakkan negara Iskam tetapi sebagai penyelamat umno dengan menjual nama agama bagi mengaburi majoriti rakyat yg beragama islam.

Penubuhan pas hanya di kelilingi  org2 umno sahaja tanpa penglibatan dari bekas2 pemimpin API APU. Wakil dari pejuang kemerdekaan yg lebih kepada penentangan agenda penjajah. Ini satu fakta bukan auta. Sbb ini adalah lakonan umno dari biro agama yg mendapat nasihat dan mandat dari UK.

16 September 2008 sepatutnya umno dan BN menjadi pembangkang di Parlimen. Tetapi Hadi awang bingkas menjadi talbarut sambil memaklumkan pada Pak Lah akan rangcangan PKR.
kenapa Hadi Awang berbuat sedemikian. Sedangkan.jika PR dapat ke Putrajaya mungkin Hadi Awang akan dapat jawatan TPM.
TETAPI kenapa Hadi Awang.menolak rezeki ini?

P/S: Semua tulisan adalah ilham penulis.


6 ulasan:

mamakmia berkata...

Bodohnya blogger ni..akal lubang bontot anwar

Malaysiabaru berkata...

Mamakmia

Nenek ko pernah cium bontot nuar ker?

Ko lah mamak yg berdebat tanpa guna otak... Nak aku bg tiket air India ke karala ? Sana ko boleh maki hamun sambil kunyak sireh

Tanpa Nama berkata...

dalam takde anwarinas tapi yang ada dn nampak jelas ialah UMNORINAS

Tanpa Nama berkata...

PAS sepatutnya jadi pendesak umno utk laksana hudud di malaysia, bukan termakan lidah lembik umno utk sokong hudud di kelantan.

sejarah org PR yg masuk umno tk jadi apa.. termasuklah ezam nakhaei dll.

tp org umno yg masuk PR mendapat penghormatan.

abang gi berkata...

Inilah taraf otak blogger pkr.kalau rasa kuat bertanding tanpa bantuan pas.cgu bard bertanding di penang pun kalah.yg pangkah cg bard hanya penyokong dap.itulah faktanya

abang gi berkata...

Inilah taraf otak blogger pkr.kalau rasa kuat bertanding tanpa bantuan pas.cgu bard bertanding di penang pun kalah.yg pangkah cg bard hanya penyokong dap.itulah faktanya