Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

09 April, 2012

Mohon hebahan!

Pada tanggal 6 April 2012, mediaperak.com telah dilancarkan secara rasmi oleh Pengerusi Pakatan Rakyat Negeri Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin.
Majlis yang berlangsung di Hotel Heritage itu turut menyaksikan kebangkitan kembali bloggers Perak yang sebelum ini terkenal dengan Bloggers Network.

Dalam ucapan pelancaran mediaperak.com, Nizar memberikan penghargaan kepada para bloggers dan Facebookers kerana sanggup berkorban tanpa pembalasan, demi untuk melakukan perubahan dalam pemerintahan negara. Nizar juga berharap bahawa para bloggers dan Facebookers akan memainkan peranan masing-masing untuk menyampaikan maklumat yang sahih dan kredibel kepada rakyat.
Team Mediaperak diwujudkan oleh sekumpulan bloggers Perak yang dulunya dikenali sebagai Bloggers Network. Menurut Sdr. Matsamankati, Penyelaras Team Mediaperak, mediaperak.com akan menjadi pemangkin didalam komunikasi maklumat dikalangan para bloggers dan Facebookers.Mediaperak.com adalah hasil inisiatif para bloggers dan Facebookers tanpa bantuan dari mana-mana pihak.
Tanpa berselindung, MSK turut menyatakan bahawa diantara matlamat utama penyatuan para bloggers dan Facebookers Perak adalah untuk menjatuhkan Barisan Nasional dan merampas kembali Perak melalui pilihanraya yang akan datang.
Turut hadir pada majlis pelancaran itu ialah wakil-wakil dari PAS, PKR dan DAP.

P/S: Mohon semua semua kengkawan blogger masukkan url http://mediaperak.com/ ke dalam bloglist di blog tuan-tuan.

2 ulasan:

stones berkata...

BaekKKK tuan

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob,

Kolay Gelsin!