Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

20 Mac, 2013

Harun Din belot team UG!



oleh: Yong


VIDEO KERAJAANG PERPADUANG HANCUR BERKECAI

 

Apa yang diharapkan oleh UMNO yang mencanangkan agenda kerajaang perpaduang hancur berkecai!
Orang yang turut mencanangkan idea kerajaang perpaduan versi UMNO Us Fathul Bari dijangka tidak akan mendapat laluan mudah di Arau. Ini kerana penentangnya, konfim Dr Harun Din.
Perkara ini disebut sendiri oleh Dr Harun Din dalam video ini. Yong doakan mudah-mudahan Dr Harun Din sentiasa sihat untuk turut sama berjuang menentang kezaliman.
Us Fathul Bari adalah calon yang UMNO harap dapat menghakis sokongan terhadap Dr Harun Din di Arau. Bab ini Yong dah komen dulu di sini.

Adakah Yong memfitnah?

Komer tengok sendiri video ini.
UMNO lupa, penyokong Dr Harun Din bukan orang tua sahaja. Jadi, meletakkan orang muda tidak semestinya memberi advantage kepada UMNO. Walaupun orang muda ini telah mendapat liputan dari media perdana. Baca di sini.
Saki baki kerajaang perpaduang yang masih bersarang dalam PAS, lupakan saja idea itu. Jangan sampai nak lantik Ku Li sebagai PM hanya kerana benci pada Anwar Ibrahim. Jangan sampai melangkahi tiga Tuan Guru PAS (Nik Aziz, Haji Hadi dan Dr Harun Din) kerana cita-cita peribadi nak jadi menteri sebuah kerajaan yang dikuasai UMNO.
UMNO amat takut pada Pakatan Rakyat, sehingga baju warna hijau dan biru muda pun UMNO takut. Baca luahan hati di sini.

Biarlah Hassan Ali meroyan bersama syaitan yang dikenali dalam logo serupa syaitannya.

Tiada ulasan: