Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

19 November, 2013

5 DUN PAS Perak bakal kalah dalam PRU14?



Mula2, ni


Yang terbaru, ni!

Video di SINI


Kalau sokongan pengundi Cina India turun 5%, 5 DUN PAS di Perak ni "bungkus" dalam PRU14!

P/S: Nak menang jawatan parti punya pasal! Banyak lagi pilihan lain dalam tindakan. Kenapa sikit2 nak ugut keluar Pakatan Rakyat?

6 ulasan:

Salatus Salatin berkata...

Kah! Kah! Kah!

Ko pun boleh kena tipu yer ! Ini wayanglah. Bukan betul betul. Lepas selesai Muktamar nanti, settlelah !

Tanpa Nama berkata...

bukan cina , india saja..aku yg ahli pas ni pun dah meluat dgn pemimpin2 pas. sama ajer cam umno

Tanpa Nama berkata...

Mari tubuhkan parti asal bukan umno..ABU...hahah..wa dah bosan weiii..semua nak pangkat jaa..kami yg bawah ni...dah nak melarat ni...

Tanpa Nama berkata...

wahai semua pemipin pas muhasabah diri masing masing ko nak melingkup ke berjaya dlm segala masaalah .aku dah naik bosan dg karenah ko org semua. aku ni kira dah veteran dlm menyokong pas masa aku remaja lagi lebih kurang tahun 1980 ,klau dulu masa pas tak da apa apa semua ok je skrg ni ada sikit pengaruh huru hara jadi nya.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah bagus sangat ...dah berani sangat ...berambus lah weh ...dok tunggu apa lagi ...pukimak tak sedar diri ...time undi mengampu nak mampus ...dah dpt krosi nak belagak ....cam lahanat lah puak puak pas nie ..nak tunjuk hero ...haramjadah sungguh ...belagak x kena tempat ...

antibn berkata...

Kepada peminpin pas maupun penyokong pas jangan lah terlampau emosi nak kejar jawatan atau pun kuasa , perjuangan yg utama pakatan rakyat adalah utk kita sama sama menukar kerajaan umno bn kepada kerajaan pakatan rakyat. Ini adalah asas kepipinan pas,dap dan pkr jangan lupa kita alpa dan lupa.