Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

21 November, 2013

Muktamar PAS. Tahniah. Geng Ustaz pecah rekod!


Baca SINI


Baca SINI

Tak sampai sehari!

10 ulasan:

Waris berkata...

Macam apat title ulama pun belit jugak.

Pas menyerupai umno

Tanpa Nama berkata...

kalau laksana maka aku isytihar keluar drp pas. biaq ustaz bt kerja

haslina omar lama berkata...

faham .....

Hanz Azdi berkata...

Waqi ya? oh..

Ok waqi ustaz Harun hari ni Us. Harun Taib sapa sangat sampai nak ulmak bolot top posts? DUPP tu kecik sangat ker sampai kena Presiden, TP, NP pun depa nak kongsi bagi kat ulamak?

Dia ingat ulamak, ustaz semua boleh buat semua kerja ke apa yang dalam dasar PAS tu? Sapa dia nak kerja timbuikan daripada dasar ke permukaan kalau bukan orang cukup kuat semangat, ilmu dunia akhirat, kepakaran tertentu yang lain & kuat kerja, aktivis macam Mat Sabu, Salehudin & profesional lain?

Cakap senang, ler Us. Harun !!

Tanpa Nama berkata...

Bagus lagi kalu pas tukar ahli utk ulamak saja. So, x perlu takut kalu jawatan jatuh kat professional. Senang org partyless like to decide to join other party within pr.

Tanpa Nama berkata...

Ulamak adalah pewaris nabi2 yg dpt menyuloh ummat dgn terang akan tabiat hakikat setan2 yg dikenali & setan2 yg berSEMBUNYI,,

Manakala 'ularrrMAK' pula adalah puak2 ddlm gelap bersembunyi2 berUG2 supaya dpt meNYAMAR membelit ummat sehingga buta dan tak dpt lg MELIHAT setan2 yg dkenali apatah lg setan2 sorban yg berSEMBUNYI

Tanpa Nama berkata...

sdiri bagi title ulamak ...sendiri perasan bagusss ..baguih lah cadangan tu ..keahlian untuk ustaz ustaz ja ..org lain x payah join ..biar depa tanding sdiri berebut sdiri jawatan dalam parti .....jenis x sedaq diri ...macam kata kata ulamak tu kata tuhan lah pulak ..

mohd shahran berkata...

Kalau Betul JOM PAKAT KELUAR PAS. PAS UNTUK ULAMAK KITA ORANG BIASA AJE

mohd shahran berkata...

uSTAZ nASA LEBIH uLAMAK DARI mAT sABU..aPA JADI pADA uSTAZ nASA...nIELAH ULAMAK

mohd shahran berkata...

Depa da jumpa ayat baru kot ".....org yang paling mulia diantara kamu ialah ULAMAK"