Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

16 November, 2013

Hasan Ali rujuk PAS jika proksi beliau menang jawatan?


Siapa la agaknya proksi Hasan Ali dalam pemilihan jawatan muktamar PAS kali ini?





Ini?


Ini?

Ini?

Ini?

ini?


Ini?

atauuuuu....... yang ini?



P/S: Haru!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dia masih diterima persepsi aku memang CONFIRMED orang pas nibodoh. Tak kira dia digelar ulamak atau tidak.

Kalau itu terjadi maka pas memang kekal tak boleh dipercayai macam umno jugak.

Just wait and see... kalau puak2 bangang dalam pas mengekalkan kebangangannya maka pas can go to HELL

Salatus Salatin berkata...

Aku pulak berpandangan samada terima tak terima Pas memang bodoh. Sebab itu Mat Sabu boleh jadi Timbalan, Mahfuz jadi Naib. He! He!He!

Tanpa Nama berkata...

Salatus pun sama je dengan hasan.....gile ke ape. Orang dah pecat masih nak menyodol....hmmm BN.Babi Nasional gak nye.

Tanpa Nama berkata...

Hassan Ali tu lps keluar dari PAS dan berlagak nak jadi pemimpin konon...sudah la tak ada siapa yg peduli. Dia bukanlah pemimpin berjiwa besar spt nik aziz,hj hadi ataupun anwar ibrahim. Karektor dia sunnguh terserlah lepas keluar dari PAS. Semua orang tahu dan tak mungkin pemecah belah dari spesis ini akan diterima semula oleh pucuk kepimpinan PAS dan Pakatan Rakyat. Lu hassan ali...balik tanam jagung & pimpin la jati tu elok2. Lu kan terer.

Tanpa Nama berkata...

Kalau PAS boleh terima lagi spesis maknusia yang macam nie aku agak PAS nie dah nak masuk dalam ketegeri maksum la sebab memamafkan sesama maknusia tu adalah dituntut, tapi adakah PAS telah tarbiah Hasan Ali tu yang sebelum dipecat semua baik tapi selepas dipecat pelbagai fitanah dibuat ,jadi eloklah pepmimpin PAS muhasabah diri masing-masing sebelum buat keputusan ,ini politik bukannya untuk suka-suka hati buat keputusan,faham sendirilah.

Tanpa Nama berkata...

bukan depa tak mau bagi nama tapi takut pemimpin dan ahli PAS terkedu dengan komen yang terkena batang hidung

Tanpa Nama berkata...

Lihat ex Pas yang lompat ke parti keris langsung tak naik.Jadi jangan ambil ahli yang dah kena buang nanti mereka ini lah musuh dalam selimut.Dalam Islam kemaafan itu baik tapi kalau dah tibai Pas siang malam, nak ambil lagi.Sesiapa ahli Pas yang keluar atau di singkir tak perlu Pas ambil lagi.