Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

11 November, 2013

Perbezaan sebelum dan selepas PAS join PR (Data disertakan)

Mula2 Ustaz ni


Kemudian Ustaz yang ni pulak!


Samada rabun atau sememangnya bebal tak tau la yang mana satu.

Nah! Bukak mata luas2, tengok data kat bawah ni!



Perbezaan sokongan terhadap PAS di Perak dalam PRU11, PRU12 dan PRU13.

P/S: Malangnya ada ahli PAS yang percaya bulat2 dengan apa yang diperkatakan 2 Ustaz kat atas ni. Haru betul!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada agen Task Force yang berjaya mempengaruhi sebilangan pemimpin PAS untuk menyertai BN dengan tawaran jawatan menteri

Mazwandi Mustaffa berkata...

Bang. kot ye pun, janganlah buat keje gini. Beri la data UPU. Yg naik tu betui ka dari pengundi Melayu atau Cina?

Tanpa Nama berkata...

awat hang tak boh sama hat yang pru10?

anakjatijohor berkata...

Assalamualaikum,

Kalau nak beri pendapat tu, biarlah pendapat yang membina. Bukan yang boleh membinasakan sesama kita. Berhujah biar berfakta. Harakah skrg keluar 2 kali seminggu. Pi lah baca, barulah sembang tak jadi haru biru. Ini tidak, balik2 dok layan tv tiga suku dan media yg sekufu.Fitnah adu domba nombor satu.

Bergaul dengan orang yang beriman dan berilmu, orang bodoh pun boleh jadi guru.Bercampur dengan orang bodoh dan kaki pengampu, orang cerdik pun boleh jadi dungu

Tanpa Nama berkata...

PAS yg beriya-iya keluarkan stetmen. PAS la yg keluarkan data. Apparaa!