Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

14 April, 2015

Kisah penipuan dalam pemilihan PAS di Selangor


Ada kawan bagi aku info ni mohon sebarkan.
Aku tolong je ler.

Nota: SPR = Jawatankuasa Pemilih

PEMILIHAN PAS SELANGOR: SPR MEROSAKKAN DEMOKRASI DALAM PAS!!!

1. Pemilihan DPP Kuala Selangor. Calon tidak mendapat makluman daripada SPR sedangkan cawangan cawangan mencalonkan beliau. Akhirnya KP GU menang tanpa bertanding.

2. Pemilihan di Puchung. Calon calon tidak dimaklumkan juga nama mereka dicalonkan sedangkan cawangan mencalonkannya. Hari mengundi YDP menang tanpa bertanding walaupun ada pencalonan lain dari cawangan.

3. Pencalonan ajk PAS kawasan Klana Jaya. Tarikh tutup menjawab terima atau tolak petang semalam (13 April) tetapi separuh calon calon tidak mendapat makluman SPR bahawa mereka dicalonkan. Sedangkan cawangan cawangan mencalonkannya.

4. Pemilihan PAS Kawasan Shah Alam. Calon yang tidak dicalonkan langsung sebagai calon oleh cawangan cawangan, tetapi mendapat makluman bahawa nama mereka dicalonkan untuk jawatan tertentu.

Banyak lagi kes kes yang sama di Hulu Selangor dan lain lain. Anehnya calon yang dikatakan pro GU tidak bermasalah.

Maaf. Pengerusi SPR PAS Selangor. Prof Dr Sufian Husin. Sila jawab dan sila letak jawatan. Pemilihan paling buruk dalam sejarah PAS Selangor.

Prof Dr Sufian Husin juga adalah SU SPR Pusat ketika kecoh pemilihan 2 tahun lepas berkait keciciran nama calon ajk PAS Pusat. Semua tuduh ianya dari Asmuni tetapi mereka tidak lihat Timbalan Pengerusi SPR adalah Dato Takiudin Hasan dan SU SPR adalah Dr Sufian Husin.

Umum juga tahu Dr Sufian adalah 'bapa GU' yang kerap melakukan pelbagai serangan dan berhujah atas nama kelompoknya GU dalam pelbagai grup whatsapp dll. Kenapa orang 'bias' sebegini menjadi pengerusi SPR Pemilihan PAS Selangor!!!

Tunggu pendedahan untuk penipuan di negeri negeri lain termasuk Melaka. Mengaku Pro Ulama. Pro Hudud. Tetapi jelas menipu untuk menang.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hukum Keadilan akan tetap berlaku. Tunggukan sahaja gilirannya.

Tanpa Nama berkata...

Pokemak paling besar dlm umno ialah rosmah. Pokemak dlm pas ialah hadi awang. Mampos kedua2 pokemak ni baru boleh aman.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa semua kawasan yg menang GU tu semua tipu...kawasan yg menang non-GU tu sohih, telus, suci, tulus, bersih, murni..

C++ berkata...

Bhai Chor Sniper...

Hahaha.... depa dah dapat kursus dalaman camana nak sailang undi... Hahah... thorbaek la ...

Tanpa Nama berkata...

Dari mana dtg nya duit

Duit dtg bergelap songlap

Dari mana idea membelit

Setan dikenali dah jolok SUAP

Malaysiabaru berkata...

Prof Sapi bin hancing

Dpt prof dari kandang babee mana?

Prof pun taraf rasuah?

Prof pun terencet otak ?

Masyallah proffff pufff pifff biol