Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

09 Jun, 2012

Muka tarak ong 2012!


TIPS PALING MUJARAB DAN BERKESAN UNTUK PEROKOK TEGAR BERENTI MEROKOK…JIKA TAK BERJAYA WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN!

[Dah macam-macam petua yang diiklankan supaya orang berhenti merokok. Macam-macam cara, macam-macam kaedah. Aku rasa yang ini mungkin berkesan memandangkan situasi @ iklim politik negara kita yang semakin kelabu dengan pencemaran demi pencemaran.Ini ialah petua bagi perokok tegar yang amat sukar mau berhenti merokok....kalau setakat menulis perkataan merokok boleh menjejaskan kesihatan dan dapat penyakit kanser langsung tak mujarab, orang tak heran pun!
Makin banyak depa membeli ada! Aku pernah jumpa orang yang hisap rokok gudang garam. Dia kata ok, selamat, cengkih tu ubat katanya Bila aku tanya kenapa tak sedut terus asap tu kalau dah ubat? Tersengeh-sengeh je la dia merenung muka aku.]Dapat ilham dari air minuman 100 plus bila dibubuh gambar Najib Razak terus merudum jualan sehingga terpaksa F&N mengeluarkan kenyataan bagi mengendurkan keadaan… berjanji tiada lagi tin mempunyai imej Najib dijual dipasaran….baru ada akal?


SEPATUTNYA PIHAK KERAJAAN JIKA BENAR BENAR SERIUS MAUKAN RAKYAT BERHENTI MEROKOK…PASTIKAN KESEMUA KOTAK ROKOK ADA TEMPELAN SALAH SATU DARI CONTOH YANG DIBERIKAN….. INS’Y ALLAH AKAN MEBERIKAN KESAN YANG AMAT POSTIF..kalau air minuman 100 plus berjaya mengapa tidak pada rokok?…IKUT HUKUM AKAL LOGIK…

WHO (world heatlh organization) akan mengiktiraf dan menyanjung sumbangan yang tak terhingga nilainya kepada Najib, Rosmah dan UMNO yang selama ini pakar-pakar perubatan gagal mencari satu solusi untuk perokok-perokok tegar membuang tabiat buruk mereka.

P/S: Muka Najib memang suwey! hahaha! 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

najib suwey yang berstatus haramjadah!hahaha