Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

29 Mei, 2015

Hj Hadi memfitnah UAA demi jawatan?





Dengarkan sendiri.




P/S: Teringat ada satu kartun sorang muslim tengah naik basikal. Terlanggar batu dan jatuh.. Sumpah seranah dia kat yahudi, kapir, freemason bagai... Ni lebih kurang tu laa.. Apa2 pun semua salah dap... Dulu apa2 pun salah umno.. Laa ni tukaq dah... Dap...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bongkak sungguh Hadi ni....Agaknya dia ni tertelan pil kuda kot.....Bercakap macam dia saja islam ...... rosaklah PAS. No more PAS for all.Kesian arwah Fadhil Noor

Tanpa Nama berkata...

extrimis akan bawa kepada perpecahan teruk.... jadi selama ini hh berpura-pura...dasar ulamak

Tanpa Nama berkata...

dap...dap...dap...dap...dap...dap...dap...dap....dap...dap...dap
inilah mimpi ngeri tuang presideng dan geng ustaz pro umno

Tanpa Nama berkata...

Gitukah cara berhujjah & mmberi komen yg bernas

Bgmn kah tiba2 isu DAP DAP DAP berkali2 mnjd "point" pilihan dihati Hadi

Spatut & slayaknya soal pmimpin yg "TERBAIK" skali..dimana Hadi wajar akur shumble2nya mmbiarkan ahli mmbuat PILIHAN mngikut naluri dr DASAR hati mrk sndiri..dan Hadi slayaknya tidak sprt umno mnjd kan isu cina @ DAP utk meraih undi diatas keTOLOLan ahli2 partinya sndiri semata2 bermain dgn EMOSI rasis ASOBIYAH yg sgt2 dibenci oleh baginda RasuluLLAH saw..

Angkuh sombong sempit dan penuh kesumat yg tidak brpijak kpd REALITI sbnr dimana DAP DAP DAP DAP DAP itu sentiasa "TUNDUK-akur" kpd PAS & PKR diPerak & diSelangor w.pon mrk mmiliki kerusi MAJORITI ddlm Dun swktu pru12 dulu!

DAP sentiasa "LEBIH-peka" berdiri kpd AMANAH-janji INTEGRITY & Transperency yg sama2 tlhpon disepakati..

Sebaliknya

Hadi & geng2 UG "LEBIH-suka" kpd FITNAH-rasis-ASOBIYAH putar belit u-turn juga mlanggar janji2 yg sengaja mrk nodai


Tanpa Nama berkata...

Terang lagi jelas hati perut seorang ula mak kononnya bertaraf dunia. Gila kuasa dan mulut celupar dan tak sedar diri. Rela memfitnah demi sedikit jawatan dan secebis kuasa walau sudah jelas gagal memimpin satu jemaah islam dan gagal mempamerkan sifat seorang dai yang memjadi obor menjelaskan Islam kepada madu' umum hatta kalangan musuh sekalipun. JELAS TERLALU JELAS Hadi Awang gagal segagalnya menyatukan para pejuang dan dai Islam. Apatah lagi ingin menjadi ketua negara. Ketua negeri pun sepenggal di Terengganu dan patutlah jelas kini perangai buruk ostad-ostad muda jelas dari mana datangnya kalau tidak dari kepalanya. Rupa-rupanya "infiru" yang dicanang untuk pemudanya bertindak adalah hanya demi perut dan bawah perutnya dan kroni geng ostad yang makin jelas busuk lagi membusukkan golongan ula mak. Tidakkah Hadi Awang sedar tindakannya adalah perbuatan fitnah yang besar terhadap kaum ulamak-ulamak yang ikhlas dan tawadduk. Takutlah pada Allah dan sedarlah Hadi Awang dan konco-konco UGnya. JELASLAH TIADA APA YANG BOLEH DIKATAKAN HADI AWANG DENGAN KEMELUT YANG MELANDA PAS KINI MELAINKAN MEMBAWA FITNAH DAN SENDIRI CIRIT BIRIT MULUT.

Tanpa Nama berkata...

Masyaallah!
Riaknya syeikh ni bercakap
Ulamak apa mcm ni
Mmg ni lah org ganu
Kurang ajar