Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

02 Ogos, 2012

UMNO mulai sedar kepentingan calon muda. PAS? PKR?

Hmm… walaupun aku ABU, part ni aku setuju dengan Khairy Jamaludin.

P/S: Average pengundi bawah umur 49 tahun 54%. DAP memang ramai calon muda. PAS? PKR? kalau kalah lagi jangan habaq aku tak bagi pandangan dan nasihat! Jangan ingat jawatan hangpa besaq dalam parti jadi tiket hangpa untuk besaq kepala!

5 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TheSniper...

PAS.... hehehe... yang ini susah skit nak bagi orang baru... orang lama yang dah otai macam Mat Sabu pon mungkin takder chan nak jadi calon... hahahaha.... PAS agak lembab skit kalu bab ini... alasan yang selalu diorang kasi... kena dahulukan golongan Ulama.... hahaha

bik mama berkata...

Org baru tak penting..yang penting ada pelapis..masuk dewan kalau muda sgt pun kang kene tibai jee..yang penting ada pelapis..sampai waktu nya nanti jadi laa..

Tanpa Nama berkata...

calon PAS sebelum ni pun ramai yang muda, calon melalui keputusan yg di pilih olih dewan ulama yg sudah tentu cara berbincang dan istiqoroh secara jamae, bukan atas akal dan tulisan yg di kutip dari blog saja.

TheSniper berkata...

Tanpa Nama 3.33 ptg

Jika Dewan ulama yang berbincang dan istiqoroh secara jamae gagal membuahkan hasil (gagal), kenapa tiada usaha untuk guna cara lain?

C++ berkata...

Bhai The Sniper...

Hahaha... kan gua dah kata... hahaha... aper-aper pon.. artikel yang lu mintak tue dah gua siapkan dan dischedulekan untuk publish pukul 8 pagi esok... hahaha