Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

08 September, 2013

Dialog Manifesto. Selangor jadi pelopor!


SHAH ALAM: Kerajaan Negeri Selangor akan mengadakan satu dialog terbuka yang dimanakan Dialog Manifesto Pakatan Rakyat bermula 9 September ini.

Pada tarikh tersebut program ini akan diadakan serentak di Galeri Menara Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) di Pandan Indah, Dewan Banquet Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan Dewan Siantan Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) bermula jam 8 malam.

Dialog tersebut bakal memberi ruang kepada rakyat Selangor untuk memberi input kepada Kerajaan Negeri dalam usaha melaksanakan manifesto Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) lalu, agar mencapai golongan sasaran.

Perbincangan langsung rakyat-pemimpin ini bagi mendapatkan input secara terus dari pembayar cukai bagi melaksanakan manifesto Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum Ke-13 yang lalu.

Pada 10 September, dialog akan diadakan serentak di Lobi Menara Majlis Perbandaran Selayang (MPS), Dewan Sri Bernam Majlis Daerah Sabak Bernam (MDSB) dan Dewan Auditorium Dato’ Abdul Hamid Majlis Daerah Hulu Selangor (MDHS) di Batang Kali, bermula jam 8 malam.

Pada 11 September, dialog akan diadakan serentak di Dewan Serbaguna Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) di Puchong Indah, dan bagi Majlis Perbandaran Kajang (MPKj) di Kompleks Sukan Dewan Seksyen 15 Bandar Baru Bangi bermula jam 8 malam.

Bagi 12 September pula, dialog akan diadakan serentak bagi Majlis Perbandaran Sepang (MPSp) di Hotel Empress di Sepang Bandar Baru, bagi Tanjung Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) di Dewan Bunga Tanjung Seksyen 19, dan bagi Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) di Dewan Sri Jugra di Banting bermula jam 8 malam.

Manakala pada 13 September, dialog akan diadakan bagi Majlis Perbandaran Klang (MPK) di Dewan Hamzah bermula jam 8 malam.

Tiada ulasan: