Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

01 Februari, 2014

Sejarah muafakat terbaik sehingga PR gagal ke Putrajaya.


1. Jumpa UMNO dlm gelap

2. Percubaan tubuh kerajaan perpaduang dgn UMNO di selangor dan perak

3. Tidak mahu sokong Anwar sbg calon PM Malaysia

4. Hadir majlis penerangan oleh PDRM di Bukit Aman

5. Percaya semua fitnah UMNO terhadap Anwar

6. Tidak mahu melawan propaganda UMNO kononnya PAS diperguna oleh DAP

7. Melantik Ku Li jadi calon PM

8. Letak calon Kota Damansara, sg acheh dsbnya

9. Fitnah pil kuda

10. Mainkan isu hudud bila tak perlu langsung dimainkan

11. Isytihar pada umum nak kaji semula Pakatan Rakyat

12. Rombak PAS Selangor padahal Selangor cemerlang

13. Pegi serah Kedah balik pada BN

14. Buat Dokumen Negara Islam sblm PRU 2004

SUMBER

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bau minyak atar murah memang peningkan kepala brooo

C++ berkata...

Bhai Chor Sniper...

Susah la bhai... ikatan kapla kuat sangat... aliran darah ke "OTAK" tak brapa nak sampai... hahahaha

Sori mori la bhai... gua "sudah" takder Fesbuk... Hahahaha

Tanpa Nama berkata...

cybersniper ni adalah musuh yg diupah umno untuk jadi musuh dalam selimut.hati-hatilah dgn org yg busuk hati ini..........pkr tak pernah mng kalau pas ikut bertanding sama..itulah faktanya......

bunbinban berkata...

PAS x kan menang di Kedah atau Selangor kalau org PKR x undi PAS. Itu fakta. Malahan di seluruh Malaysia, PAS takan menang hanya dgn undi ahli PAS. Takbur sungguh geng serban nih ek...ajaran mazhab mana pulak tu. Bagi Terengganu, bungkus. Bagi Kedah bungkus gak. Bagi Perak, x sampai setahun bungkus gak. Cuba korang ahli2 serban besar fikir sejenak, apa hukum memungkiri janji dan menabur fitnah dlm Islam?. Gua x tau la, bila TGNA dah xde nnt, apa jadi dgn PAS ni.

TheSniper berkata...

aku kutuk sebab aku sayang lagi. UMNO aku tak kutuk sebab aku dah menyampah. Majoriti memang dah menyampah. Tak payah nak kutuk2 dah. hahaha

bat8 berkata...

Sabor...sabor. Tolong longgarkan skit ikatan sorban kat kepala tu kasi darah dan oksigen leh sampai kat otak....pastu tarik napas 3x

Tanpa Nama berkata...

1.tambah lagi...lompat parti gadai negeri.edah
2. Selangor/Perak/Kedah...lompat galah.
3. UG guna Yusuf Kalla.

Tanpa Nama berkata...

Kalau anwar tak de...tak tau lah apa jadi PKR. Anwar banyak masalah. Kes dia tak selesai tambah pulak kes anak dia nak bercerai. rumahtangga tak beres tapi nak jadi pemimpin masyarakat.

TheSniper berkata...

Kalau anwar takde, PR memang tak wujud. Ini yg aku nampak.

TheSniper berkata...

UMNO serang Anwar pun base on alasan ni.

firdaus mansor berkata...

Dalam Pas Macam2 ada!!!!
Puak puak serban tinggi ni lah yg paling tak guna.....mereka lebih mirip kpd Jais Mais (caw Umporno di Istana) yg menggunakan Agama untuk kepentingan diri sendiri dan keluarga mereka.

Walaupun begitu, menjelang PRK kajang kita diamkan dulu issue2 ini dan focus kpd rakyat dan penerangan yg perlu.