Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

20 Februari, 2013

Pajakan Sabah berakhir. Sabah milik Filipina?





 PENCEROBOH Membolosi Sempadan dan melanggar undang-undang Negara tapi tidak di ambil tindakan malah akan di hantar balik dengan aman,Tapi kini membuat tuntutan ke atas Sabah

P/s: Apa misi pihak berkenaan sebenarnya..
1) Adakah mahu melihat kebangkitan rakyat Sabahan melawan penceroboh hingga titisan darah terakhir.?!!

2) atau Adakah Mahu di anggap penyelamat dalam menyelesaikan isu ini ?? Tanpa tindakan tegas malah berunding dengan penceroboh menampakkan kelemahan dalam mempertahankan kedaulatan NEGARA..





KALAU INI BUKAN PENGGANAS
SIAPA KAH MEREKA INI
 
Fakta 1.perjanjian pajak north borneo british tahun 1878 ngan sultan sulu untuk pajak sabah berakhir bulan depan iaitu.mac 2013.

 2.sehubung itu filipina telah buka kes untuk menuntut sabah melalui sultan sulu di international court bulan lepas dan terus militan masuk malaysia bulan ni.

 3.selama ini tuntutan filipina tak laku pasal sabah masih dipajak. 

4.international court perlu bukti penddudukan warga sulu disabah maka ini yang menyebabkan rci dibuat untuk halau orang sulu.maka mereka takut dah ingin memberi amaran supaya warga mereka tidak dihalau atas sebab ic palsu. 

5.kerajaan filipina telah runding ngan militan islam dan moro untuk berdamai seketika bagi memudahkan rampasan sabah.ini drama pendamaian mereka dan najib telah tertipu.masakan najib boleh damaikan mereka.sebenarnya agenda mereka sangat besar. 


6.sekiranya tentera malaysia mula serang.militan akan memulaka perang gerila disabah dan ini malaysia tak nak.kerajaan sedar filipina menyokong mereka dari luar.kalau dah damai senjata dah turun 

NAK KUTIP HUTANG
DARI NAJIB


Adehdehdehdeh!
sumber: TT

Tiada ulasan: