Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

16 Mei, 2009

Ahli Parlimen sama bengong dengan ketua Cawangan UMNO kampong aku.

Sumber: Harakah Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mendakwa pilihan raya semula di negeri itu bagi menyelesaikan krisis politik hanya akan mewujudkan polarisasi kaum. “Buat apa kita adakan pilihan raya sekiranya memecah-belahkan rakyat,” kata Nazri. Ni yang orang tua dulu2 panggil 'BUTA HATI'! Patut lah ketua cawangan kampong aku bengong! 2 x 5 macam sifu dia jugak! P/S: Bengong ni macam nak bodek madey jer! dulu dia kutok madey kow2! Jawatan sedang tergugat kot!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ingat org umno semuanya bodo kut lebih kurang ketua cawangan kg aku je

budaksauk berkata...

kampong mike kat mana yeop?

MATKALAU berkata...

Buta perut.Cakap sedap mulut akal tak pakai. Bengong....

TheCyberSniper berkata...

Selamat datang semua.

Budak sauk!

Mike tanya msk, dia tau.

LUBUK berkata...

LUBOK MAK ANJING.
Orang bijak sentiasa untung, walau apa apa pun terjadi. Survival ?.
Umpama ;
Kalau nak tangkap ikan ,
Jangan tunggu dihilir,
Sebab ikan tetap dilokasinya,
Walaupun air mengalir………
Malainkan ikan sakit atau dah nak mati….

Tanpa Nama berkata...

aku kpg seterus ketua cawangan umno aku 2x mengong...

TheCyberSniper berkata...

Itu lah rahsia Menteri ameno. Depa bela geng bengong ni supaya depa boleh jadi menteri sampai mati!