Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

21 Mei, 2009

UMNO akan jadi arwah!

Hari ni Kes Nizar VS Zambry MMG! Kalau MMG menang, aku tak kisah. Kalau Nizar menang, itu bonus tapi hampir mustahil! Aku memang dah lama tak percaya kes-kes yang dikendalikan mahkamah kecuali kes kesalahan jalanraya. Kalau memang salah aku, belum jumpa majistret pun aku dah mengaku salah! Majoriti kengkawan aku pun dah tak kisah. Masing2 dah bertekad nak membalas dendam di PRU-13! Misi kami setakat ni setiap bulan sekurang2nya dapat menarik 2 orang pengundi baru untuk menyokong Pakatan Rakyat. Setakat ni Alhamdulillah! Kami berlima, kalau sorang dapat 2 dalam sebulan, 5 x 2 x 12 = 120 orang. Kalau 3 tahun, dah dapat 360 orang! (tu belum kira geng2 yang lain lagi!). Masa PRU-13, saluran 1 ramai yang dah padam, insyaallah, UMNO akan jadi arwah!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus teruskan usaha anda insyaALLAH

Tanpa Nama berkata...

Ehwah..ehwa, sedapnya nak menguburkan UMNO. Chist, langkahlah mayat pertiwi2 UMNO dulu sebelum nak menguburkan UMNO. Entah2 yang mati dulu Pakatan Riot yang baru setahun jagong berjuang. Tunggu yek pilihanraya ke13 siapa jadi arwah, jangan2 PR...INSYAALLAH!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ade ke pahlawan umno? pahlawan taik kucing hahaha..sembang je berdegor2 org umno ni..perjuang melayu konon..bagi hancor melayu lagi ade ler!!!

Naruto sensei berkata...

Bawak datang pertiwi2 sial UMNO tu dah lama aku sabar je dengan korang nih agen perosak bangsa Melayu warisan Penjajah Inggeris..Nak tahu cucu cicit wali songgo silakan..! Pergi belajar dulu kena hambat dengan FRU dan gas pemedih mata baru layak cakap pertiwi..Tapi kalau dah tak bertanding pun dah kira pondan... Mampuslah cepat UMNO..

Tanpa Nama berkata...

Ooi Naruto Jawa Jepon totok kami pertiwi2 UMNO tak gentar berdepan dengan kamu melayu bangsat. Apa PR ingat 3 juta ahli UMNO ni nak pelok tubuh saja macam batang kayu melihat perangai macam syatan babi PAS dan PKR membunoh bangsa sendiri. Kalau macam ini lah si Naruto punya mulut mewakili PAS... memang patut lah mulut2 orang ulamak ni suka mencarut seperti tok guru dia, yang mencarut tu ok tak apa. Dah gila esin cicit wali sonngo rupanya, nasib baik moyang nya yang wali tapi cicigtnya macam perangai iblis. Hidup UMNO dan jahanamlah puak2 Pakatan Riot di PRU akan datang. Dari cicit dato' bahaman. Kau ingat moyang kau saja menentang Inggeris..bahlul!!!

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah, jangan nak cakap kotor kat sini, bagi aku AMENO memang pengkhianat bangsa Melayu, hapuskan tulisan JAWI, hapuskan bahasa MElayu, agama Islam dihina, orang Melayu paling miskin, ramai murtad, orang Melayu juara dadah, rempit, bohsia dan macam-macam.Siapa pemimpinnya? Dah 50 tahun diberi peluang, tiada maaf bagimu!