Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

23 Mei, 2009

Zambry berucap di majlis perasmian Pejabat Daerah Kuala Kangsar.

23Mei 2009. 9.30 malam Petang tadi, bini aku pesan sebelah malam nak pegi kuale sebab nak beli barang sikit. Lepas Isyak aku pun pegi. Sampai kat pekan aku tengok banyak roadblock. "Pehal pulak nih" kata aku dalam hati. Lepas beli barang bini aku maklum "abang jom pegi kat pasar jap, diorang kata ada orang nyanyi2 kat pejabat daerah yang baru tu!" Aku pun pegi, parking banyak yang penuh. Cari2 jumpa parking kat tepi pasar. Aku dengar ada orang berucap. Setelah pegi dekat "Ciss, pehal pulak Zambry Mugabe nih!" Aku nengok kat dalam skrin besar (pergh! berucap pakai skrin!) ada Sultan dan permaisuri sekali. Aku maklum kat bini aku "Jom le balik! abang rasa nak berak lah!" "Tu la! tadi taknak meghebaih dulu" Sebenornya aku saja tipu. Nyampah aku. Aku tengok meja pengunjung kat belakang banyak yang kosong! Mungkin pengunjung yang lain pun macam aku jugak kot!? P/S: Oii Zambry! tak teringin ke nak berucap kat rakyat! Nak berucap pun tunggu majlis yang ada Raja ke?

5 ulasan:

bukit teluk sera berkata...

salam. ada ka beribu-ribu lemon yang hadir?

Tanpa Nama berkata...

rasanya yang daatang sebab terpaksa dan arahan bos.orang sebut zamry je nak muntah! kalu dapt di baling teropah je

TheCyberSniper berkata...

Orang yang datang tu nak tengok persembahan. Bila ada Zambry semua pakat balik!

Tanpa Nama berkata...

Mana Zambri GanDela tu berani berucap depan rakyat. Apa nak kena baling dengan telur tembelang bolih lah.

alfaberlian berkata...

salam

aku berniat nak pergi tapi telor yang aku peram belom cukup busuk lagi.