Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

28 Oktober, 2013

Senario terkini politik negara!

 Kenapa UMNO bersungguh nak "membunuh" Anwar Ibrahim dan Mat Sabu? UMNO akan bergembira jika berjaya menyingkirkan Mat Sabu dalam muktamar November ini dan memenjarakan Anwar dalam sebutan semula kes liwat bulan Mac tahun depan. Ingin mendapatkan upah yang tinggi "membunuh" Anwar Ibrahim dan Mat Sabu? Mudah. Rebutlah jawatan dalam parti. Lebih tinggi jawatan anda, lebih tinggi upah yang bakal diterima.





Sejak lebih 20 tahun dulu dialah penarik keramaian pendengar dan kawasan mana yang mahu mendapat derma kilat yang besar mesti panggil Mat Sabu. Dalam banyak ceramah Ustaz Fadzil tak mahu bercakap selepas Mat Sabu. Dia nak bercakap dulu. Dia saja yang bolah menyamai Anwar Ibrahim sekarang. Malah ada yang kata, dia lebih sedap daripada Anwar.

Dalang utama? Info tak rasmi memaklumkan lebih tinggi jawatan dalam PAS lebih tinggi upah yang diterima untuk menjatuhkan Mat Sabu dan Anwar!

P/S: Terdapat info tak rasmi memaklumkan UMNO memperuntukkan 46 Billion untuk memenangi PRU13 dan "membunuh" Mat Sabu dan Anwar Ibrahim dari persada politik negara! Benarkah?


2 ulasan:

Hamdan Rukun berkata...

HE!HE!HE!

MAT SABU NORMA BUASIR...IDOLANYA KHOMEINI DAN KARL MARX SERENTAK. TOKOH IDAMAN PAS !

Tanpa Nama berkata...

Jangan lah otak mu di racuni oleh fitnah munafikin umno.Lihat penasihah nya yahudi menghasut buat cerita fitnah nak jatuh DSAI dan Abg. M.Sabu.Demi tak mahu terpalik dosa fitnah umno, aku berdoa Allah agar tak termakan dan subahat dosa fitnah umno.Tengok umno pemimpin nya suggoh tak cermin kan Islam, fitnah dan rasuah pegangan mereka.Bertaubat lah saudara ku daripada termakan dakyah busok ini, demi nak pegang teraju.