Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

08 Ogos, 2013

Umat Islam teramai adalah di negara komunis. Sedor sikit!


Oleh: Yong

Si kafir Harbi Soi Lek hanya menjadi satu titik (dot) jika dibandingkan dengan lebih 100 juta umat Islam di Negara China. Terdapat lebih ramai umat Islam di Negara China berbandaing dengan di Arab Saudi, Iraq dan Syria digabungkan (termasuk Syiah). 

Walaupun kaum Muslim di Negara China ditindas, dan sering berlaku pertempuran antara Kerajaan Komunis dan Kaum Muslim di negara berkenaan, iman mereka tetap teguh,

Walaupun perjalanan untuk menunaikan fardu Haji itu sukar, tetapi tahun demi tahun mereka tetap mahu hadir menjadi tetamu Allah.

Di Malaysia, ada pemimpin yang menyempitkan Islam kepada Melayu - sedangkan kita tahu Islam bukan untuk orang Melayu sahaja - sedangkan kita sepatutnya mengembangkannya kepada bangsa lain...


Di bawah ini pula video menunjukkan umat Islam di Negara China menyambut Hari Raya Aidil Fitri bersama semua umat Islam di Dunia (kecuali yang akan menyambutnya esok).


Tidakkah kita insaf, di Negara Komunis ini mereka mahu terus menghidup dan memakmurkan Islam. Sedangkan di Malaysia, sedikit demi sedikit Melayu mahu membunuh Islam?

Zina (termasuk di bulan Ramadhan), minum arak, judi, pecah amanah, tipu dan rasuah menjadi gaya hidup sekelompok manusia yang mengaku Islam di Malaysia.

Hudud dibayangkan sebagai hukuman yang menakutkan...
Bukankah perbuatan menolak hukum Hudud oleh orang Melayu yang mengaku Islam itu satu kaedah untuk membunuh Islam?

2 ulasan:

azmie berkata...

india no 1, indon no 2, no 3 br china la oii

TheSniper berkata...

Tak kesah la. hahaha