Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

26 Jun, 2013

Kuala Besut. Apa berlaku jika PAS menang?



BN 16.
Pas 15.
PKR 1.
 Tiba-tiba saja harga ADUN PKR tinggi melambung. Masa tu, tak tanya dah sama ada dia jual fil kudha atau tidak.


teringat zaman main bola dulu dulu bila seri lambung duit ..

tapi kes di Ganu kalau seri longgok duit la urusan juai beli


Nasik tambah Nik Abduh ni agak2 boleh buat PAS menang ke?

Itu perbuatan gopoh - Nik Abduh

KUALA LUMPUR 20 Mei - Seorang lagi pemimpin Pas secara terbuka menolak usaha Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menjatuhkan Kerajaan Persekutuan yang dipilih secara sah oleh rakyat dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 melalui siri perhimpunan jalanan dengan menyifatkan tindakan tersebut sebagai gopoh.

Malah, Timbalan Ketua Dewan Pemuda Pas, Nik Mohd. Abduh Nik Abdul Aziz mengajak orang ramai memikirkan kemenangan melalui kesabaran, bukannya melalui ledakan di jalan raya.

"Anda terfikir untuk 'spring' dan memperolehi kerajaan melalui ledakan di jalan raya?
Itu adalah gopoh.

"Fikirkan kemenangan melalui kesabaran. Kesabaran adalah kunci yang membuka. Apa perlu kemenangan yang isinya belum ranum," katanya menerusi laman Facebook beliau hari ini. selanjutnya


2 ulasan:

SysOp berkata...

Bhai Chor Sniper...

Allah Taala maha berkuasa.... kalu diijinkan... dibaginya Kuala Besut jatuh ketangan PAS.... hahaha... mau ader yang melompat punya... masa tue kiter dapat tengok sikap sebenar Geng Rusila.... hahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Unknown berkata...

pernah terbaca satu artikel mengenai penjajahan kuasa barat ke atas negara-negara Islam. salah satu tektik yang digunakan adalah menundukkan umat Islam dengan menggunakan konsep seperti "bersabar" berdasarkan slogan "sabar adalah separuh dari iman"; "bertawakallah"; "sudah ditakdirkan"; "berserahlah" dan yang seumpamanya ... akhirnya umat Islam terjajah dan konsep sekular mengatasi syariat Islam....in i yang jadi pegangannya...???