Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

19 April, 2013

PRU13. Kemarahan ahli kepada Azmin Ali semakin memuncak!




Ini kali lah kasi jahanam mamat ni...




Sapa barua ni dalam Pakatan Rakyat? Memandai2 keluar kenyataan seolah2 mewakili suara Majlis Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat jer mangkok ni.


Timbalan Presiden PKR yang hamjad ni mintak supaya PSM tak payah mintak kerusi Dun Semenyih dan Jelapang? Lu sapa nak nasihatkan orang? Klik sini.

Lu tu pun bukan original punya pejuang. Lagi mau bising ka? Masa era sokongan terhadap PKR dan Pakatan pada tahap yag corot dulu, lu kat mana? Mana lu lari bersembunyi? Lu busy uruskan bisnes lu dengan anak2 Tun Madey ke Azmin anak Ali oi!!!

Kini bila Pakatan dah kuat dengan sokongan rakyat atas sentimen mahu menukar kerajaan yang ada, lu pulak sebuk2 nak ambil kesempatan seolah2 lu la pejuang sejati. Lu letak semua calon kroni lu tanpa memikirkan samada diterima atau tidak di peringkat bawahan.

Lu ingat rakyat sokong PR sbb lu? Lu jangan silap la bhai! Rakyat mahu perubahan dan option yang ada cuma Pakatan Rakyat. Tu jer.. Jangan sesuka hati jer lu nak letak calon2 yang semua dari kalangan kroni lu. Lu nak kuasai Putrajaya dengan sendiri tanpa memperdulikan rakan lain dalam Pakatan ke hapa ni??

Jika ditakdirkan kali ni Umno/BN tumbang, kejatuhan Umno/BN merupakan amaran keras kepada Pakatan Rakyat supaya berkerja dengan telus, jujur dan amanah, jika tak mau terima nasib yang sama dengan Umno lagi 5 tahun akan datang. Jangan jadi barua yang ambik kesempatan atas ketelusan orang lain..
 

Tiada ulasan: